Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – عباس آقایی درباره شکست پرسپولیس برابر الهلال عربستان گفت: نکته روشن در این بازی نمایش بی‌نقص الهلال بود. آنها طوری بازی کردند که برابر پرسپولیس با شایستگی به پیروزی رسیدند. البته این باخت برای ما و هواداران پرسپولیس ناراحت‌کننده بود، ولی مطمئناً چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌شود. پرسپولیس همان تیمی است که در پنج فصل پیاپی قهرمان ایران شد و در لیگ قهرمانان آسیا با وجود سختی‌های فراوان درخشید و دو بار به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گاهی اوقات بزرگترین تیم‌های دنیا هم با یک روز بد مواجه می‌شوند و پرسپولیس هم در روز بدش به بهترین روز الهلال خورد. به‌عنوان مثال هیچکس نمی‌تواند توانایی فوتبالیستی مثل مهدی ترابی را انکار کند و او قبلاً ثابت کرده که چه فوتبالیست توانمندی است، ولی در مسابقه شنبه شب نتوانست مثل روزهای خوب خودش باشد. این موضوع در مورد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس هم صدق می‌کرد.

آقایی با بیان اینکه تیم‌های ایرانی فاصله زیادی با برخی تیم‌های عربی و شرق آسیا دارند، تصریح کرد: شما می‌بینید که بحث امکانات و استفاده از فوتبالیست‌های باکیفیت خارجی چقدر مهم است و آنها چگونه تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. از طرفی تیم‌های ایرانی معمولاً در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن تأثیرگذار خودشان را هم از دست می‌دهند که این موضوع می‌تواند پیامدهای منفی داشته باشد.

وی در مورد آینده پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس پنج سال پی در پی قهرمان شد و طبیعتاً حفظ چنین شرایطی نمی‌تواند آسان باشد به ویژه اینکه رقیبان پرسپولیس هم خودشان را تقویت کرده‌اند. بدون شک فصل سختی در انتظار پرسپولیس خواهد بود، ولی این تیم همچنان از لحاظ فنی این پتانسیل را دارد که بتواند در فصل آینده نیز به‌عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی خودش را مطرح کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عباس آقایی پرسپولیس پرسپولیس عباس آقایی پرسپولیس هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

پیش از این نیز ۱۰ درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا ۵ اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

کد خبر 846350 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!