Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر، گفت: محموله سوم از کمک‌های اهدایی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به افغانستان در ابتدای هفته آینده تحویل همتایان ما در این کشور خواهد شد. منصوره خرم باقری معاون بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با میزان در مورد کمک‌های اهدایی جمعیت هلال احمر به افغانستان گفت: آخرین محموله از کمک‌های اهدایی صد تنی جمعیت هلال احمر ایران به همتای افغانستانی هفته آینده به این کشور ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:در پی بحران غذایی و نیاز مردم افغانستان در روز‌های اخیر هلال احمر جمهوری اسلامی برای پوشش نیاز‌های مردم این کشور، محموله‌ای به وزن ۱۰۰ تن در نظر گرفته بود.
وی گفت:تا به حال ۶۰ تن از این محوله مورد نظر تهیه شده است که بخشی از آن نیز در دو محموله ارسال شده است.
وی افزود:محموله اول تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر به همتایان ما در کابل ارسال و محموله دوم در پی حادثه تروریستی و آسیب دیدن برخی از شهروندان این کشور به قندوز ارسال شده است؛ و این موضوع که گفته می‌شود مقصد این کمک‌های به دولت این کشور است صحیح نیست.   وی گفت :بدنه صلیب سرخ این کشور از دوره گذشته است اگرچه رییس و دبیر کل آن تغییر کرده است، و تفاوت ،حساسیت و ممانعتی از سوی دولت این کشور در امداد رسانی به شهروندان این کشور وجود نداشته است ،بلکه از جمعیت هلال احمر کشورمان نیز استقبال و قدردانی شده است.   وی ادامه داد:محموله سوم و پایانی از ۱۰۰ تن در نظر گرفته شده نیز اوایل هفته آینده به این کشور ارسال و در اختیار نیرو‌های صلیب سرخ این کشور قرار خواهد گرفت.   باقری گفت، امید است در صورت تامین منابع بیشتر بتوانیم کمک‌های بیشتری را در محموله‌های بعدی جهت کاهش آلام مردم این کشور ارسال کرده وتا حدی از نیاز‌های آن‌ها بکاهیم.
وی در مورد اولویت  نوع این کمک‌ها گفت: بخش اعظم این محموله‌های اهدایی با توجه به نیاز‌های مردم این کشور مواد غذایی و در محموله دوم با توجه به سردی هوا اقلامی، چون پتو و لباس گرم بوده است.

بیشتر بخوانید:
بیش از ۸۵ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان واکسینه شده اند


انتهای پیام/ برچسب ها: هلال احمر محموله اهدایی افغانستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هلال احمر محموله اهدایی افغانستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان