Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:36:36 GMT

ورزش شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۷۹۵۹

ایسنا/ایلام دکتر "مظفر علیشائی" مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پیامی به شرح زیر فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

 ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه، با اهمیت است. تربیت بدنی واژه ای است به وسعت رشد و تربیت و کمال انسان و مسیر الهی آن، که با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان جسمانی، روحانی، تعقلی، اجتماعی و اعتقادی انسان را به کمال می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک امروز مسئولیتی خطیر متوجه جامعه ورزش است و تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش می بایست برای توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی گام بر دارند. ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

- بدینوسیله از همّت بلند و تلاشهای مؤثر تمامی همکاران خدوم و مخلص حوزه های مختلف مجموعه بزرگ خانواده ورزش و جوانان کشور و جامعه ورزش استان ایلام، که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در عرصه های گوناگون ایفا نموده و در انجام رسالت واقعی خود که نشر فراگیر فرهنگ ورزش عمومی در جامعه می‌باشد سپاسگزارم و از درگاه خداوند منّان سلامتی و توفیقات همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور را خواستارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • طرح مسطورا موجب دشمن شناسی و تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین می‌شود
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است