Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از‌ای بی سی نیوز، در پی وقوع حادثه تیراندازی در یک مرکز خرید ایالت پنسیلوانیا واقع در آمریکا شماری مجروح شدند.

طبق اخبار منتشر شده این تیراندازی در مرکز خرید «پارک سیتی» در شهر لانکستر در ایالت پنسیلوانیا رخ داده است که در نهایت سبب بسته شدن این مرکز خرید بر روی مشتریان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی نیز از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان میدهد، افراد در حال فرار از این مرکز خرید و پناه بردن به مکان‌های امن هستند.

پلیس نیز در گزارش خو از مجروح شدن چندین نفر خبر داده است.

طبق گزارش منتشر شده از سوی پلیس، تاکنون تعداد دقیقی از کشته‌ها مشخص نیست و از سوی دیگر نیز وضعیت هیچکدام از آن‌ها وخیم نیست.

پلیس پنسیلوانیا نیز اعلام کرده است که در این رابطه چندین نفر را بازداشت کرده، اما به این موضوع اشاره نکرده است که، آیا این افراد عامل یا عاملین تیراندازی بوده اند یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایالت پنسیلوانیا تیراندازی در آمریکا مرکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت

فرارو- اولین حراج سکه ۱۴۰۳ مرکز مبادله، ساعت ۱۳ تا ۱۷ دوشنبه ۲۷ فروردین انجام شد و با اینکه ۲۹ هزار و ۳۸۶ تقاضای خرید ثبت شد، در نهایت هفت هزار و ۲۱۸ سکه فروش رفت.

به‌گزارش فرارو؛ ربع سکه با تخصیص چهار هزار و ۶۷۵ قطعه بالاترین رقم فروش را در اولین حراج سکه مرکز مبادله به خود اختصاص داد و بعد از آن سکه تمام با تعداد هزار و ۵۲۷ عدد در رتبه دوم قرار داشت. همچین روی هم‌رفته، هزار و ۱۶ قطعه نیم سکه توسط متقاضیان خریداری شد. با توجه به روند قیمت سکه، به‌نظر می‌رسد رقابت سخت و نفسگیر در حراجی سکه مرکز مبادله ارز و طلا همچنان ادامه داشته باشد.

محبوب‌ترین سکه در حراج مرکز مبادله

حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران به صحنه رقابتی نفسگیر تبدیل شده است. خریداران و فروشنده با توجه به روند بازار آزاد، به هم ضرب‌شست نشان می‌دهند و استراتژی‌هایشان را مثل شطرنج‌باز‌های حرفه‌ای قدم به قدم جلو می‌برند.

ربع سکه از بیشترین میزان محبوبیت در حراج مرکز مبادله ارز برخوردار است. مجموع تقاضا برای خرید ربع سکه در حراج مرکز مبادله، به عدد ۱۳ هزار و ۳۰۲ می‌رسد و حدود چهار هزار و ۵۹۹ متقاضی برای خرید ربع سکه رقابت کردند، اما در نهایت چهار هزار و ۶۷۵ ربع سکه به متقاضیان مشتاق تحویل داده خواهد شد. همین مسئله نشان می‌دهد در حراج سکه مرکز مبادله رقابتی بین خریداران و فروشنده وجود دارد.

نیم سکه هم از تک‌و‌تا نیفتاد؛ هر چند محوبیتش از بقیه کمتر بود و در ازای پنج هزار و ۳۱۶ تقاضا توسط دو هزار و ۲۰۰ خریدار، هزار و ۱۶ قطعه نیم سکه فروخته شد. متقاضیان برای سکه تمام بهار آزادی سنگ تمام گذاشتند؛ ۱۰ هزار و ۷۶۷ تقاضای خرید توسط سه هزار و ۵۴۴ نفر ثبت شد و در پایان هزار و ۵۲۷ عدد سکه تمام بهار آزادی در اولین حراج سکه مرکز مبادله به‌فروش رسید.

قیمت سکه در حراج مرکز مبادله ارز و طلا‌

نمی‌دانیم هر کدام از متقاضیان، دقیقا سکه‌ها را به چه قیمتی خریداری کرده‌اند، چون در یک حراج شرکت کرده‌اند و قاعدتا هر کس قیمت بالاتری داده باشد در اولویت دریافت قرار گرفته، اما میانگین قیمت سکه در اولین حراجی مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام می‌شود.

قیمت ربع سکه در اولین حراجی سال ۱۴۰۳ مرکز مبادله به‌طور میانگین ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان بود. این عدد برای سکه نیم بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان و برای سکه تمام به ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان می‌رسید.

برای کسانی که در کار حراج دستی داشته باشند روشن است که بین متقاضیان، افرادی با رقم بالاتر و افرادی با پیشنهادی کمتر از اولین حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران خارج شده‌اند.

ربع سکه از بیشترین میزان محبوبیت در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران برخوردار است موعد برگشت وجه ضمانت متقاضیان حراج سکه

متقاضیان خرید سکه در حراجی مرکز مبادله ارز و طلای ایران بر اساس قوانین، قبل شروع فرآیند حراجی باید کیف پول خود را بر اساس حجم و ارزش تقریبی سفارش خود شارژ کنند. این پول تا اتمام زمان حراجی بلوکه می‌شود.

متقاضیان خرید سکه که از حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران دست خالی بیرون می‌آیند برای دریافت وجه بلوکه شده چکار باید بکنند؟ براساس روال این حراج‌ها، پول این دسته متقاضیان بدون هیچ مشکلی تا ۲۴ ساعت بعد پایان حراج باید به حسابشان برگردد. در حراج‌های قبلی اختلالی در روند بازگشت و عودت پول متقاضیان حراج سکه پیش آمد که گفته شد به‌خاطر ضعف زیرساخت بوده. در دوره‌های جدید حراج سکه میزان گزارشات مشابه ناچیز بود. پس لابد باید بپذیریم پول‌ها در حال بازگشت به حساب جویندگان ناکام سکه است.

زمان تحویل سکه به برندگان حراج مرکز مبادله

برندگان خوش شانسی که موفق به خرید سکه در فرآیند حراج مرکز مبادله ارز و طلا شده‌اند، تنها باید به‌مدت هفت روز کاری صبر پیشه کنند و پس از آن برای دریافت سکه خود باید به شعبه بانک ملی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند بروند.

سکه فروخته شده در حراج مرکز مبادله را می‌توان تا ۲۱ روز کاری نزد بانک به امانت گذاشت، اما تاخیر بیشتر به معنی منصرف شدن از این وصال در نظر گرفته خواهد شد. متقاضی خرید در زمان دریافت سکه باید به ازای دریافت هر قطعه سکه طلا اعم از سکه تمام، نیم سکه یا ربع سکه، مبلغ ۳۰ هزار تومان به شعبه بانک ملی پرداخت کند.

در صورت تاخیر در دریافت سکه از شعبه بانک، متقاضی به مدت هفت روزکاری دیگر می‌تواند با پرداخت هزینه نگهداری، به ازای هر قطعه سکه طلا اعم از سکه تمام، نیم سکه یا ربع سکه ۵۰ هزار تومان روزانه، سکه خود را تحویل بگیرد.

مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت سکه در مهلت مقرر، ۲۱ روز کاری از روز معامله، موجب خاتمه خودکار معامله خواهد شد. اگر مراجعه متقاضی مراجعه نکرد و معامله باطل شد، وجه واریزی با کسر کارمزد به حسابش واریز می‌شود.

سود خرید سکه در حراج مرکز مبادله

قیمت ربع سکه روز سه شنبه ۲۸ فروردین، ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود. خرید سکه نیم بهار آزادی برای متقاضیان ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان آب می‌خورد و بهای یک قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به ۴۴ میلیون ۳۰۰ هزار تومان می‌رسید.

سود خرید سکه در حراج مرکز مبادله را می‌توان بر مبنای میانگین قیمت سکه در این روز محاسبه کرد. به این ترتیب که به ازای هر ربع سکه متقاضیان یک میلیون ۹۸۴ هزار تومان برد کرده‌اند. قیمت نیم سکه در حراج مرکز مبادله دو میلیون و ۴۵۶ هزار تومان زیر قیمت بازار آزاد بود و اختلاف قیمت سکه تمام بهار آزادی در حراج مرکز مبادله و بازار آزاد به ازای هر سکه سه میلیون و ۲۳۲ هزار تومان برآورد می‌شود.

عده‌ای ممکن است ارزان‌تر یا گران‌تر از نرخ میانگین موفق به خرید سکه در حراج مرکز مبادله شده باشند پس سود خرید سکه از حراج مرکز مبادله را وقتی می‌توان دقیق محاسبه کرد که قیمت سکه در زمان تحویل را داشته باشیم. اگر به دردتان می‌خورد بهتر است بدانید از ابتدا تا الان در مجموع ۱۰ حراج سکه برگزار شده و متقاضیان روی هم‌رفته ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه طلا خریداری کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • پیش بینی خرید ۳۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان