Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، مدتی قبل پسر 9 ساله‌ای وحشت زده و گریان خودش را به یک مرد بنگاهدار رساند و راز آزار و اذیت مرد دوچرخه‌سواری را برملا کرد. بدین ترتیب با کمک مرد بنگاهدار موضوع به پلیس اعلام شد. پسربچه در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از خانه برای خرید خارج شدم که مرد دوچرخه سواری به طرف من آمد. او آدرسی از من پرسید برای اینکه بتوانم صدایش را بهتر بشنوم به او نزدیک‌تر شدم اما ناگهان او چند سیلی به من زد و با تهدید مرا سوار دوچرخه‌اش کرد، وقتی مردم متوجه این ماجرا شدند او طوری رفتار کرد که انگار من پسرش هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم در محلی خلوت مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

با گزارش این ماجرا به بازپرس رحیم دشتبان، تحقیقات برای دستگیری مرد دوچرخه سوار آغاز شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که پسر 9 ساله تنها قربانی این ماجرا نیست و مدتی قبل پسر 11 ساله‌ای نیز در دام این مرد شرور افتاده است. وی نیز گفته بود که در حال بازی در خیابان بوده که مرد دوچرخه سوار به او نزدیک شده و به بهانه اینکه دوستانش در پارک منتظر او هستند پسر بچه را از منطقه تهرانپارس ربوده و با انتقال به خیابان تکاوران مورد آزارو اذیت قرار داده بود.

تجاوز به پسر بچه های تهرانی

به دنبال اطلاع از این ماجرا تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد متهم با کلاهی بر سر و دستمالی دور صورت سوار بر دوچرخه به شکار پسر بچه‌ها می‌رود. بدین ترتیب مأموران پلیس خیابان‌های فرجام و مناطق اطراف آن را زیر نظر گرفتند و در حالی که تحقیقات نامحسوس برای دستگیری مرد دوچرخه سوار ادامه داشت سرانجام مأموران او را هنگامی که قصد داشت سومین قربانی خود را به دام بیندازد شناسایی و دستگیر کردند.

متهم 30 ساله در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد وی سابقه دستگیری نیز دارد. متهم در بازجویی‌ها گفت: من مسئول دستگاه بازی بچه‌ها در شهربازی هستم. دو سال قبل هم به همین جرم به زندان افتادم و پس از تحمل حبس آزاد شدم. من به پسر بچه‌ها نزدیک می‌شدم و به بهانه پرسیدن آدرس یا اینکه دوستانت در پارک هستند و بیا تو را به آنجا ببرم آنها را سوار بر دوچرخه کرده و با کشاندن به محلی خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم.

او ادامه داد: اشتباه بزرگی مرتکب شدم من با این تصور که بچه‌ها به خاطر ترس از آبرویشان حرفی به خانواده‌هایشان نمی‌زنند تصمیم گرفتم به کارم ادامه دهم.

پس از آخرین دفاع متهم به دستور بازپرس رحیم دشتبان وی بازداشت شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزار و اذیت دستگیری اخبار حوادث آزار و اذیت پلیس پسربچه دوچرخه پسر بچه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت احسان علیخانی در تهران احسان علیخانی طرفداران احسان علیخانی احسان علیخانی مجری تلویزیون ازدواج احسان علیخانی سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا مرد دوچرخه سوار پسر بچه بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه کمیته حمل و نقل ترافیک گفت: در چند دهه گذشته دوچرخه سواری امری عادی در تهران و بسیاری از شهر‌های کشور به شمار می‌رفت، اما متاسفانه با عملکرد ناقص در حوزه فرهنگ سازی و غلبه خودرو محوری، شانس دوچرخه سواری را از شهروندان گرفتیم.

سید جعفر تشکری هاشمی افزود: آلودگی هوا تبدیل به چالش همیشگی تهران شده است و دوچرخه می‌تواند یکی از ابزار کاهش آلودگی هوا باشد.

وی همچنین گفت: در تشخیص اینکه در کدام خیابان‌ها باید خطوط دوچرخه سواری احداث شود بد عمل کرده‌ایم، زیرا نیازی نیست در تمام خیابان‌های تهران این خطوط احداث شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید گزینه‌ها و راه حل‌های متنوع را پیش روی شهروندان قرار داد تا با مشارکت مردم بر پدیده‌های ناهنجار ترافیکی و آلودگی هوا غلبه کرد گفت: ما باید این پیام را به شهروندان منتقل کنیم که دوچرخه سواری برای سلامت روان و جسم آنها و از بین بردن آلودگی هوا یک راه حل است. ر

ئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: باید از مناطق خواسته شود مسیر‌های مناسب دوچرخه سواری را مشخص کنند تا در آن مکان‌ها خدمات دوچرخه سواری فعال شود همچنین در پارک‌های ترافیکی باید آموزش دوچرخه سواری برای کودکان ایجاد شود.

در ادامه مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران با اشاره به اهمیت دوچرخه سواری گفت: در بحث استفاده از دوچرخه موارد بسیاری مطرح است که یکی از آنها بحث سخت افزاری است یعنی باید امکاناتی برای ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه ایجاد شود. 
شهریار افندی زاده افزود: بازنگری بر روی مکان‌ها و مسیر‌های دوچرخ سواری باید انجام شود.

سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه باید آسیب شناسی شود که نتیجه احداث خطوط دوچرخه سواری در تهران چه بوده است گفت‌: متاسفانه هنوز بررسی نشده که آیا می‌توان این مد حمل و نقلی را ایجاد کرد یا خیر، تا زمانی که شوق استفاده از دوچرخه سواری را ایجاد نکنیم نمی‌توانیم دوچرخه را به عنوان یک مد حمل و نقلی بنامیم.

وی ادامه داد: ما میتوانیم دوچرخه را به دبیرستان‌ها بدهیم تا دانش آموزان برای تردد از مدرسه به خانه از دوچرخه استفاده کنند، با استفاده از مشوق‌های کوچک می‌توان دوچرخه را تبدیل به مد کرد.

دیگر خبرها

  • محل سوار شدن خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی تغییر کرد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • ادامه عملیات ساخت پل جدید انجیرلو در محور بیله سوار – گرمی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای