Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:08:21 GMT

تفریح آقازاده ای با خودروی بیت المال! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۸۱۹۷

تفریح آقازاده ای با خودروی بیت المال! +عکس

در روزهای اخیر ویدئو و تصاویری از فرزند رئیس شورای شهر کرج در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن با خودروی خارجی شهرداری، در یکی از شهرهای شمالی کشور در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی است. این مسئله با چنان واکنش ها و انتقادات تندی از سوی مردم و برخی نهادها مواجه شد که جواد چپردار، رئیس شورای شهر کرج را مجبور به توضیح و عذرخواهی از مردم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این عذرخواهی را فرافکنی و توجیه مسئولیت ناپذیری خواند و از رئیس شورای شهر خواست توضیح دهد بازدید کاری در روزهای تعطیل آخر هفته، آن هم به شکل خانوادگی در شمال کشور و با استفاده از خودروی سازمانی، نامش چیست و تداعی کننده کدام مفاسد اجتماعی و مدیریتی است؟ و اصولا خودروی سازمانی در دست فرزند مسئول چه می کند؟/ خراسان

منبع: فردا

کلیدواژه: آقازاده خودروی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • اصلاح سند سد «دز» در راستای حفظ حقوق بیت‌المال
  • حکایت تاکسی برقی تهران !