Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول در شرایطی به روز دوم رسید که در یکی از مسابقات روز دوم تیم فوتبال استقلال ملاثانی در اهواز از رایکا پذیرایی می‌کرد و در حالی که تا دقیقه ۸۸ از میهمان خود عقب بود، به لطف گل رضا کرملاچعب که سابقه گلزنی و همینطور بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد، موفق شد شکست را با تساوی عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته ویژه این مسابقه جشن گلی بود که رضا کرملاچعب در ورزشگاه ۲۰۰۰ فولاد خوزستان در اهواز برپا کرد و ساعاتی پس از دبل گومیس مقابل پرسپولیس که با شادی ویژه‌‍اش نیز همراه شده بود، حرکات او را در اهواز تکرار کرد تا سوژه خوبی به دست عکاسان این مسابقه دسته اول فوتبال ایران بدهد.

کرملاچعب در دوران حضور برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس مدتی در اردوهای این تیم حضور داشت، اما نتوانست انتظارات این مربی کروات را برآورده کند تا برای مدتی لژیونر شود و سپس در تیم های سپیدرود و ملوان به میدان برود. کرملاچعب که زاده شوشتر است، در فصل جدید بار دیگر به استان محل تولد خود بازگشته و فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را در دسته اول و تیم فوتبال استقلال ملاثانی توپ می‌زند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا کرملاچعب پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه رضا کرملاچعب لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر