Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:54:02 GMT

نتایج فوتبال باشگاهی در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۸۲۸۳

در چارچوب هفته هشتم سری آ ایتالیا، دیشب در مهمترین بازی‌ها، ناپولی با پیروزی یک به صفر مقابل تورینو صدرنشین ماند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   یوونتوس با یک گل از سد رم گذشت، کالیاری ۳-۱ سامپدوریا را شکست داد، امپولی درخانه ۱ به ۴ مغلوب آتالانتا شد و بازی جنوا با ساسولو ۲-۲ و اودینزه با بولونیا ۱-۱ مساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در آخرین دیدار هفته، ونیز میزبان فیورنتیناست. (دانلودی + دیشب)   در ادامه هفته نهم لیگای اسپانیا، دیشب سویا با یک گل در زمین سلتاویگو به پیروزی رسید و با ۱۷ امتیاز و ۴ پله صعود، در رده سوم جدول جای گرفت، بارسلونا هم ۳-۱ والنسیا را برد و با ۱۵ امتیاز در مکان هفتم ایستاد. در دو بازی دیگر، رایو وایه کانو ۲-۱ از سد الچه گذشت و ویارئال در خانه ۱ به ۲ مغلوب اوساسونا شد.   این هفته از رقابت‌ها امشب با دو بازی پیگیری می‌شود که بر اساس برنامه، آلاوس با بتیس و اسپانیول با کادیز به مصاف هم می‌روند.

در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، دیشب تاتنهام ۳ به ۲ میزبانش نیوکاسل را از پیش روبرداشت و با ۱۵ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کرد. وستهام هم با یک گل در زمین اورتون به پیروزی رسید. آرسنال و کریستال پالاس، امشب آخرین بازی هفته را برگزار می‌کنند.

و ... در شب پایانی هفته هشتم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ ۵-۱ میزبانش بایرلورکوزن را در هم کوبید و با ۱۹ امتیاز، صدر جدول را از دورتموند پس گرفت. آگزبورگ و آرمنیا بیله فلد هم به تساوی ۱ - ۱ رسیدند.   برچسب ها: فوتبال باشگاهی ، فوتبال اروپا ، بارسلونا ، بایرن مونیخ ، یوونتوس ، لالیگا ، بوندسلیگا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی فوتبال اروپا بارسلونا بایرن مونیخ یوونتوس لالیگا بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلد یونایتد شامگاه _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر جزیره انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

دو گل شفیلد یونایتد را جیدن بوگل و بن بریرتون به‌ترتیب در دقایق ۳۵ و ۵۰ به‌ثمر رساندند.

هری مگوایر در دقیقه ۴۲، برونو فرناندز در دقایق ۶۱ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۱ و راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد کد خبر 747725

دیگر خبرها

  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول