Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات دو و میدانی لرستان به خبرنگار ایرنا گفت: این رقابت ها ۲۶ و۲۷ مهر در بخش پسران تحت عنوان کنگره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان در ورزشگاه جهان پهلوان تختی خرم آباد برگزار می شود.

سیاوش سپهوند با اشاره به اینکه ۲۹ و ۳۰ ماه جاری نیز رقابت ها در بخش دختران دنبال خواهد شد افزود: ۵۰۰ ورزشکار، مربی، داور و کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت و ۲۵۰ نفر در بخش پسران و ۲۵۰ نفر در بخش دختران در قالب ۱۵ تیم برای حضور در این رقابت ها با یکدیگر رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس دختران و پسران خرم آباد با حضور ۵۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند و برگزاری این مسابقات به عنوان انتخابی تیم ملی نوجوانان جهت شرکت در مسابقات آسیایی کویت در اسفند ماه سال جاری است.

سپهوند بیان کرد: تیم های لیگ برتری کشور از جمله ۱۰ باشگاه برتر مانند مس سرچشمه، سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات حضور دارند و همه تهمیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی باشگاه‌های کشور در رده نوجوانان وجوانان دختر و پسر در خرم آباد فراهم است.

برچسب‌ها فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان فدراسیون دو و میدانی دوومیدانی لرستان دو و میدانی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران