Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رستم پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تصادف یک دستگاه استیشن و یک دستگاه سمند در جاده کیله بانه دو فوتی و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: دو فرد فوت شده، راننده خودرو سمند و سرنشین آن بودند و چهار نفر مصدوم این حادثه نیز سرنشینان ماشین استیشن بودند.

فرمانده بانه خاطرنشان کرد: مصدومین این حادثه با همکاری نیروی انتظامی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان صلاح‌الدین ایوبی بانه انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5330147

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بانه تصادفات رانندگی سانحه رانندگی فرماندار بانه ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شیراز سیدابراهیم رئیسی گرگان شیوع کرونا هفته وحدت عکس استانها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران