Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی علوی مقدم یکشنبه شب در کارگروه "اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده" سبزوار با اشاره به هفته سلامت روان افزود: یکی از شاخص های کیفیت زندگی موضوع سلامت روان است.

وی ادامه داد: سلامت روان توان رویارویی با خطرات، ارتباط موثر، بهره مندی از قدرت خلاقیت، احساس احترام به خود و دیگران، توان همراهی و به جا آوردن انتظارت گروه و توان ابراز محبت را در افراد افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سبزوار با اشاره به مولفه های سلامت روان گفت: ارتقای نظام خانواده، مدیریت ارتباطات و اماکن مذهبی در کنار آموزش و بهره گیری از مددکاران اجتماعی و مشاوران در ارتقای سلامت روان، کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی با موضوع سلامت روان برای کارکنان دستگاههای اجرایی، کارایی و کارآمدی کارمندان را نیز افزایش می‌دهد.

علوی مقدم با اشاره به نقش آفرینی بانوان در ایجاد جامعه سالم ادامه داد: با حضور چشمگیر بانوان این شهرستان در سازمانهای مردم نهاد، گام‌های موثری در توانمندسازی فرهنگی، آموزش و مهارت‌های زندگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشته شده است.

شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی سبزوار سلامت روان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی سبزوار سلامت روان آسیب های اجتماعی سبزوار سلامت روان آسیب های اجتماعی سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟

تین نیوز

همواره توصیه می شود روغن موتور به اندازه ای که خودروساز توصیه می کند در موتور ریخته شود اما در صورت ریختن بیش از حد آن چه آسیب هایی وجود خواهد داشت؟

به گزارش تین نیوز به نقل از پدال، پیشرانه های درون سوز برای کاهش گرما و اصطکاک ناشی از کارکرد قطعات به روغن نیاز دارند اما اگر بیش از حد در موتور روغن ریخته شود چه خواهد شد؟ چند قطره روغن اضافی مشکلی برای میل لنگ یا شمع ها به وجود نمی آورد اما درصورتی که سه یا چهار برابر روغن موتور توصیه شده در آن ریخته شود مشکلات زیادی وجود خواهد داشت که از جمله آن ها می توان به از بین رفتن خاصیت روان کاری روغن اشاره کرد.

به تازگی کانال یوتیوب گاراژ ۵۴ ویدئویی در همین زمینه منتشر کرده و نشان می دهد که ریختن بیش از حد روغن چه بلایی بر سر موتور خودرو می آورد. مجری این کانال دو برابر مقدار توصیه شده توسط خودروساز روغن در موتور می ریزد اما این مقدار برای ایجاد مشکل جدی در یاتاقان ها و میل لنگ کافی نیست؛ اما در ادامه بازهم روغن بیشتری به موتور اضافه شده است. زمانی که روغن زیادی وارد موتور شده و با میل لنگ در تماس است مشکلات جدی به وجود می آید. این قطعه مهم در موتور خودرو کاملاً روغنی شده و آن را به بلوک موتور منتقل می کند. در این حالت گازهای حاصل از فرایند سوختن نمی توانند به درستی تخلیه شوند و در نهایت روغن موتور به لجنی سفید مایل به شیری تبدیل می شود و دیگر خبری از روان کاری و خنک کاری آن نخواهد بود.

اضافه کردن روغن بیشتر باعث ایجاد کف و حباب های بیشتر شده و میل لنگ و یاتاقان ها را کاملاً در بر می گیرد. در نهایت روغن موتور همچنان به کف تبدیل می شود و به داخل پمپ روغن کشیده شده و کارایی آن را از بین می برد. ریختن بیش از حد روغن موتور می تواند باعث کاهش فشار روغن و خاصیت روان کاری آن شود. همچنین به دلیل افزایش اصطکاک بین قطعات شاهد استهلاک بالای آن ها خواهیم بود. همچنین فرایند خنک کاری قطعات نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. روغن جزو حیاتی ترین افزودنی های موتور است و باید به گفته های سازنده در این رابطه توجه کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • این چهار نوشیدنی را صبح‌ها مصرف نکنید تا کلیه‌تان سالم بماند
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • مرزبندی محدودکننده شهری علی رغم افزایش جمعیت کلانشهر ها
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته