Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال الهلال عربستان پس از دیدار مقابل پرسپولیس روز گذشته ریکاوری سبکی را در کمپ اختصاصی خودشان پشت سر گذاشتند و امشب در آخرین جلسه تمرینی برای بازی نیمه نهایی مقابل النصر آماده می‌شوند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الهلال پس از پیروزی مقابل نماینده ایران دوشنبه شب در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دربی ریاض برابر النصر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه در استادیوم مرسول باراک ورزشگاه اختصاصی النصر و البته براساس توافق صورت گرفته با تقسیم مساوی سهمیه سکوها برای دو تیم برگزار خواهد شد.

ژاردیم سرمربی الهلال در تمرین روز گذشته این تیم از بازیکنانش خواست مسابقه پرسپولیس و پیروزی در بازی یک چهارم نهایی را فراموش کنند و با تمرکز برای بازی حساس نیمه نهایی مقابل النصر آماده باشند.

مربی پرتغالی آبی پوشان همچنین شب گذشته به همراه دستیارانش بازی النصر برابر الوحده امارات در مرحله یک چهارم نهایی را آنالیز کرده و به دنبال انتخاب روش مناسب برای مسابقه حساس نیمه نهایی خواهد بود.

تغییر رویه AFC پس از دیدار پرسپولیس/ تقسیم برابر سکوهای ورزشگاه میان هواداران الهلال و النصر

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس النصر عربستان الهلال عربستان پرسپولیس النصر عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس به‌عنوان قهرمان فصل گذشته در اتفاقی قابل توجه تا پایان هفته بیست و سوم نتوانسته به صدر جدول دست یابد و این رقابت در اختیار استقلال و سپاهان طی هفته‌های سپری شده بود.

با این حال اکنون تیم او با توجه به اختلاف یک امتیازی با استقلال صدرنشین و برگزاری بازی‌اش یک روز پیش از حریف، شانس این را دارد تا اولین تجربه صدرنشینی این فصل خود را در صورت برتری برابر نفت آبادان به نام خود کند.

پرسپوليس طی ۱۱ بازی خارج از خانه این فصل خود با پنج پیروزی، ۲ شکست و ۴ تساوی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد و با ۱۹ امتیاز در کورس با ذوب آهن ۲۳ امتیازی از این حیث است و جدال با نفت آبادان می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز آنها را به رده دوم جدول دیدارهای خارج از خانه نیز برساند.

اوسمار ویرا برای این بازی بازیکن محرومی ندارد اما علیرضا بیرانوند همچنان مصدوم است و اتفاقا قرار است امروز گچ دست خود را باز کند تا مهیای ادامه رقابت‌ها شود. در غیاب شماره یک پرسپوليس، امیر رفیعی با رکورد جالب توجه کلین‌شیت خود در صد درصد بازی‌های به میدان رفته برای سرخ‌ها (۳ بازی) مهیای این بازی خواهد شد و باید دید قادر به تداوم این رکورد خواهد بود یا خیر.

برای خط دفاعی نیز همان ترکیب دیدارهای اخیر برابر حریف قرار خواهند گرفت؛ عبدالکریم حسن در سمت چپ دفاعی، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست. ترکیبی که طی دیدارهای اخیر توانسته‌اند نمایش دفاعی قابل توجهی به جا گذاشته و چشم به کلین‌شیت دوباره در این بازی و عبور از سد آمار دفاعی استقلال باشند.

مسعود ریگی و سروش رفیعی در کنار مهدی ترابی و اوستون اورونوف نیز چهار بازی خط میانی پرسپوليس برای این بازی خواهند بود که ترابی و اورونوف بیشترین فضا برای پیشروی به خط دفاعی رقبا برای آنها در این بازی نیز فراهم خواهد بود. دو بازیکنی که با حمایت سروش رفیعی و ریگی و با سود بردن از قدرت تکنیکی‌شان مهره‌ای خطرناک علیه خط دفاعی نفت آبادان خواهند بود که بدترین آمار گل دریافتی با ۳۶ گل طی ۲۳ هفته را در اختیار دارد و باید دید قادر به مهار آنها خواهند بود یا خیر.

برای خط حمله نیز امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر از سوی اوسمار قرار خواهند گرفت. با این شرایط اما اورونوف و ترابی به تناوب جای خود را با عالیشاه در خط هجومی و وینگرهای چپ و راست تغییر خواهند داد تا برنامه‌های تهاجمی و مسیر گلزنی به نفت آبادان را شکل دهند. آل‌کثیر که دوران اوج خود را در نفت آبادان پشت سر گذاشته بود اکنون در شرایطی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که آنها را در یک‌قدمی سقوط می‌بیند و باید دید قادر به تکرار گلزنی خود همانند دیدار قبلی برابر ملوان این‌بار برابر طلایی‌پوشان خواهد بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپوليس

امیر رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

اوسمار در جریان بازی نیز روی نیمکت خود نفراتی مثل سینا اسدبیگی، ابوالفضل بابایی، محمد خدابنده‌لو، سعید صادقی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و … را در اختیار دارد و باید دید از این بازی با چه نتیجه‌ای از زمین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد