Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب حاجی پور، رئیس اداره امور عشایر لالی گفت: اولین محموله اقلام اهدایی از طرف عشایر و اهالی این شهرستان شامل؛ مواد بهداشتی، خوراکی و پوشاک از طرف این اداره به مناطق آسیب دیده ارسال و بین عشایر زلزله زده شهرستان اندیکا توزیع شد.

او افزود: خیرین و اهالی شهرستان که تمایل به اهدای اقلام خوراکی، پوشاک زمستانه و سایر اجناس موردنیاز به عشایر زلزله زده دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در اسرع وقت به اداره امور عشایر لالی تحویل دهند تا در کمترین زمان به دست زلزله زدگان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله اندیکا کمکهای مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد

ابراهیمی گفت: عملیات عمرانی  بازگشایی ایل‌ راه های عشایری با اعتبار ۱۰۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال انجام شد و مرمت و بهسازی ایل‌ راه‌های عشایر به‌ طور مستمر در سال ادامه دارد.

وی همچنین گفت: سال گذشته آبرسانی سیار به پنج هزار و ۱۷۳ خانوار عشایر با حجم ۱۲۰ هزار و ۵۴۴ متر مکعب انجام شد و تامین نهاده های دامی به میزان ۲۴ هزار و ۶۲۸ تن، توزیع نفت سفید به میزان ۲۵۳ هزار و ۷۴۰ لیتر و توزیع ۲ هزار و ۳۱ سیلندر گاز مایع از دیگر اقدامات است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی از تجهیز پنج چاه آب شرب با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، مرمت و بهسازی چاه مالداری، چشمه و کمک به منابع آبی ۲۲۴ مورد با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ۱۵ آب انبار و آبشخور دامی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال احداث شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در فصل بهار، درخصوص اطلاع‌رسانی به موقع به عشایر برای پرهیز از اتراق در مسیل‌ها و ارسال پیامک هشدار جوی توسط اداره کل امور عشایر استان اقدام می‌شود.

ابراهیمی گفت: در استان خراسان جنوبی معمولا کوچ بهاره از ابتدای اسفند شروع می‌شود و استقرار عشایر تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر اکثر نقاط قابل دسترس، حدود چهار هزار خانوار اقدام به کوچ می‌کنند که عمدتا درون استانی است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: حدود هزار خانوار کوچ برون استانی بیشتر به استان خراسان رضوی و تعداد محدود به استان‌های کرمان و سمنان کوچ دارند.

جمع کل راه‌های استان خراسان جنوبی بیش از ۱۷ هزار کیلومتر شامل راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های روستایی آسفالت، شوسه و خاکی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • رونق اقتصادی در روز بازارها با مشارکت مردمی
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • اجرای ۵ طرح محوری برای حمایت از عشایر خراسان رضوی
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان