Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیست و دوم مهر ماه عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی مرحوم محمدرضا محمودیان ۱۴ ساله پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و رضایت خانواده در بیمارستان منتصریه مشهد انجام شد.

بیانی افزود: این بیمار از ICU بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضا در دانشگاه مشهد معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اهدای اعضای ۵ بیمار مرگ مغزی در خراسان شمالی

او اضافه کرد: کلیه‌های این مرحوم، به دو بیمار (یک دختر ۱۲ ساله ساکن جاجرم و یک پسر ۱۰ ساله ساکن مشهد) با نارسایی کلیه اهدا و پیوند شد.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی کبد به فردی ۳۶ ساله ساکن بردسکن و قلب نیز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به فردی ۳۶ ساله ساکن کرمان اهدا و پیوند شد.

بیانی ادامه داد: قرنیه‌ها و قسمتی از پوست مرحوم نیز جهت پیوند به بیمارستان بانک چشم و بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهدا عضو ساله ساکن مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد

محمد پورشمسی رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار