Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:15:45 GMT

نایب رئیسی چراغ خاموش پریدر در فدراسیون شطرنج

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۳۰۷

نایب رئیسی چراغ خاموش پریدر در فدراسیون شطرنج

اخبار سایت فدراسیون شطرنج حاکی از آن است که شادی پریدر رسما به عنوان نایب رئیس این فدراسیون حکم گرفته است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام فدراسیون جهانی شطرنج در تیرماه، شادی پریدر به عنوان نایب رئیس فدراسیون شطرنج ایران به فیده معرفی شد. انتشار این خبر توسط فدراسیون جهانی درحالی بود که فدراسیون شطرنج ایران در خصوص این خبر سکوت کرد و هیچ واکنشی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در گذشته در مورد آنچه در سایت فدراسیون جهانی شطرنج مبنی بر نایب رئیسی شادی پریدر در فدراسیون ایران درج شده بود، توضیح داد: از طرف ایران هنوز هیچ موضوعی مبنی بر نایب رئیسی پریدر به فدراسیون جهانی شطرنج اعلام نشده است. این کار بعد از هماهنگی نهایی با وزارت ورزش و صدور حکم نهایی انجام می شود. شاید بر اساس اطلاعات قبلی چنین مسئله ای در سایت جهانی درج شده است. به هر حال خانم پریدر یک دوره نایب رئیس فدراسیون بوده است و هنوز گزینه جدیدی از ایران معرفی نشده است!

اما جدیدا فدراسیون شطرنج در اخبار خود از نام شادی پریدر به عنوان نایب رئیس یاد می کند تا خبر فدراسیون جهانی به نوعی تایید شود. انتخاب پریدر به عنوان سمت نایب رئیسی شطرنج درحالی است که فدراسیون سعی کرده چراغ خاموش و در سکوت این انتصاب را انجام دهد چرا که در خروجی سایت این فدراسیون خبری مستقل با این مضمون دیده نمی شود.

به نظر می‌رسد حسن تامینی لیچانی رئیس جدید شطرنج علاقه خاصی به سکوت در مقابل رخدادها دارد چرا که در گذشته مقابل برخی از مسائل ایجاد شده در شطرنج سکوت کرده است. پیش از این غیبت عجیب ایران در رقابت‌های قهرمانی شطرنج نوجوانان جهان با سکوت فدراسیون شطرنج همراه بود.  

شادی پریدر نخستین شطرنج‌باز ایرانی بوده که درجه استادبزرگ زنان را به دست آورد. این شطرنج باز سال های گذشته در پست نایب رئیسی بانوان فدراسیون شطرنج حضور داشت و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شادی پریدر شطرنج فدراسیون جهانی فدراسیون شطرنج شادی پریدر نایب رئیسی نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد