Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:29:26 GMT

ریاض سفر اتباع خود به لبنان را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۱۹۴۷۱

ریاض سفر اتباع خود به لبنان را ممنوع کرد

وزارت خارجه عربستان  از سعودی‌ها خواست به دلایل امنیتی از سفر به لبنان خودداری کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از عربی 21، عربستان سعودی روز یکشنبه از شهروندان خود خواست به دلیل پیامدهای حوادث منطقه  « الطیونه» در بیروت که منجر به کشته شدن حداقل 7 نفر شد، به لبنان سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شهروندان توصیه می‌کنیم به دلایل امنیتی از سفر به لبنان خودداری کنند.

این وزارتخانه همچنین به همه شهروندان لبنانی هشدار داد که با رعایت اقدامات احتیاطی از تجمعات مختلف به دلیل خطری که امنیت آنها را تهدید می‌کند دور بمانند.

این تصمیم دولت عربستان پس از درگیری‌های روز پنج‌شنبه و حمله به هواداران حزب‌الله و جنبش امل لبنان در مقابل کاخ ریاست دادگستری بیروت اتخاذ شده است.

به دنبال اعتراضات به حکم دادگاه در رد دومین درخواست برکناری قاضی بیطار در پی مسائل اخیر درباره پرونده انفجار بندر بیروت، تنش و ناآرامی در منطقه الطیونه و تیراندازی از سمت یکی از ساختمان‌ها آغاز شد.

مقام حزب‌الله: هدف حزب «سمیر جعجع» کشاندن لبنان به جنگ داخلی در خدمت آمریکاستدر ساعات پرالتهاب پایتخت لبنان چه گذشت؟/ گزارش اختصاصی تسنیم از بیروتحزب‌الله و امل لبنان: حمله مسلحانه امروز کار عناصر وابسته به «سمیر جعجع» است7کشته و 60 زخمی در تیراندازی بیروت/ بازگشت آرامش بعد از استقرار ارتش لبنان+ فیلم و عکس

 

حزب الله و جنبش امل در بیانیه‌ای در خصوص حمله به تظاهرات الطیونه گفتند که هدف این حمله کشاندن کشور به یک نزاع عمدی است که تحریک کنندگان و افراد دخیل در ریخته شدن خون قربانیان و شهدای بندر بیروت به منظور تحقق دستاوردهای سیاسی مغرضانه شان مسئولیت آن را بر عهده دارند.

حزب الله لبنان نیروهای لبنانی وابسته به «سمیر جعجع» را تحت تاثیر عوامل خارجی عامل این حملات معرفی کرده است.

لبنان پیش از این در لیست کشورهایی قرار داشت که قبل از سفر شهروندان سعودی به آن به اخذ مجوز نیاز داشتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی رئیس حزب نیروهای لبنان لبنان حزب الله لبنان اخبار عربستان سعودی لبنان حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از عملیات حزب الله لبنان علیه هدفی در عرب عرامشه در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد: دو موشک شلیک شده از سوی حزب الله لبنان عرب عرامشه در الجلیل غربی را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش این حمله چند زخمی برجای گذاشته است.

بر اثر این حمله یک ساختمان و یک خودرو در عرب العرامشه هدف حمله موشکی قرار گرفته و شماری زخمی شده اند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دستکم ۶ نفر در عرب العرامشه بر اثر موشکهای شلیک شده از سوی حزب الله خبر دادند که یکی از مجروحان حالش وخیم است.

منابع صهیونیست از پرواز بالگردها به سمت محل حادثه خبر داده و به خسارات گسترده به محل اصابت موشک شلیک شده از سمت لبنان به عرب العرامشه اشاره کردند.

کد خبر 6081041

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب‌الله لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۲ مرکز نظامی صهیونیستی دیگر
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • شهادت یک عضو جنبش حزب الله در جنوب لبنان