Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود اسدپناه شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: موضوع الحاق این شهرک به مشکین دشت در جلسات متعدد مورد پیگیری قرار گرفته، این درحالی است که وقتی آن را با استانداری البرز در میان گذاشتیم، آنها تحقق این امر را به استاندار جدید محول کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شورای شهر مشکین دشت از طریق سازمان بازرسی موضوع الحاق این شهرک را مورد پیگیری قرار داده است، اما  این شورا هرگونه کم کاری در این زمینه را نمی پذیرد ، چراکه براساس مدارک موجود مجوز الحاق این شهرک به مشکین دشت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت تاکید کرد: طبق روال معمول اداری، این الحاق به ابلاغ استانداری نیاز دارد و مشخص نیست چرا می خواهند مرز شهرهای فردیس و مشکین دشت را جابجا کنند.

وی مدعی شد که برخی به خاطر منافع خودشان از وجود واحدهای تولیدی و تجاری همچون اکومال رزکان مشکین دشت که تاکنون چند میلیارد تومان هزینه برای دریافت مجوز فقط به کرج پرداخت کرده ، علاقمند به انجام اداری این الحاق نیستند.

اهالی شهرک سرگردان 

وی با بیان اینکه از طرفی ساکنان شهرک شهید رستمی در این بین بلاتکلیف مانده اند، افزود:  شهرداری مشکین دشت به مردم این شهرک خدمات عمومی ارایه می دهد لذا پرونده های شهرداری این شهرک باید طبق صورتجلسه از شهرداری فردیس به شهرداری مشکین دشت منتقل شود تا بتوانیم به ارایه خدمات ادامه دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت معتقد است که در حال حاضر پرونده ها را گرو نگه داشته اند و فشار می آورند که شهرک شهید رستمی باید به شهرداری فردیس بازگردد.

 اسدپناه توضیح داد: شهرک شهید رستمی با وجود چند صد واحد مسکونی و حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت، کارخانه لوکوموتیوسازی مپنا و اکومال و چند واحد صنعتی نیز در این شهرک واقع است اما باوجود مصوبه هیات وزیران در سال ۱۳۹۲ این شهرک همچنان در بلاتکلیفی است.

وی گفت: مگر جز این است که شهرداری مشکین دشت به این منطقه و این شهرک خدمات ارایه می دهد و بودجه شهرداری مشکین دشت نیز از محل عوارض و صدور پروانه تامین می شود، پس وقتی عوارض به شهرداری مشکین دشت داده نشود و اعتبار مورد نیاز تامین نشود، خدمات هم نمی تواند ارایه دهد و این امر مستلزم انتقال پرونده ها به شهرداری مشکین دشت است.

وی یادآور شد: اکنون طرح جامع مشکین دشت بعد از ۱۰ سال در حال بازنگری است، لذا از استاندار البرز درخواست می شود دستور الحاق شهرک شهید رستمی را به راه و شهرسازی استان صادر کند که  این محدوده به شهر مشکین دشت ملحق شود و این خواسته قانونی شورای اسلامی این شهر است.

وی گفت: با توجه به اینکه صورت جلسه الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت را فرماندار فردیس در سال ۹۹ امضا کرده است و مقرر شد تغییر و تحول و مدیریت پرونده های شهرداری فردیس به شهرداری مشکین دشت منتقل شود، لذا مصوبه هیات وزیران نیاز به صورت جلسه فرماندار ندارد و لازم اجرا است.

رییس شورای اسلامی شهر مشکین دشت افزود: با این حال فرماندار فردیس را هم با ارایه مدارک لازم توجیه کرده ایم و وی نیز امضا کرده است که این تغییر و تحول انجام شود؛ از شهرداری فردیس هم  خواسته ایم برای حل این موضوع جلسه ای برگزار کند، اما زیر بار نمی رود و  امیدواریم این مشکل هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

برچسب‌ها شورای شهر البرز فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر البرز فردیس شورای شهر البرز فردیس شهرداری مشکین دشت شهرداری فردیس شهر مشکین دشت شورای اسلامی مشکین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتورسیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه سه راکب مشکوک شدند که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می‌شود. در بازرسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد قمه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۷۲ فقره سرقت اعتراف کردند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6064700

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • الحاق دو هکتار زمین به محدوده شهر کامو و چوگان
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • برگزاری محفل انس با قرآن در ندامتگاه فردیس
  • وزیران خارجه اردن و انگلیس آخرین تحولات غزه را بررسی کردند
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • هیات نظارت متا خواستار حذف ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • حمله اسرائیل به جنوب لبنان/ چند تن در یک مرکز شهید شدند + فیلم