Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بهمن رحمتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره‌کل استاندارد طی سه سال اخیر به عنوان دستگاه برتر معرفی شده گفت: در یکسال گذشته ۸۰ فقره پرونده استاندارد اجباری و تشویقی صدور یا تمدید شده است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ واحدی در استان تعطیل نشده گفت: اداره‌کل استاندارد خط تولید غیر استاندارد را پلمب می‌کند و بعد از استاندارد سازی خط تولید پلمب برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مدت یکسال گذشته یک هزار و ۱۵  مورد بازرسی از واحدها صورت گرفت و ۸۰۰ نمونه کالا و فرآورده‌ها در آزمایشگاه‌های استان و استان‌های همجوار آزمایش گرفته شد. علاوه بر این بازار تحت کنترل استاندارد است و در طرحی به‌نام طاها پس از بازرسی اقدام به جمع‌آوری کالاهای فاسد کردیم.

این مسئول خواستار فرهنگ‌سازی و جلب اعتماد مردم به نظام استاندارد شد با بیان اینکه فرهنگ‌سازی از بازرسی مهم‌تر است، گفت: ۱۱۰ واحد تولیدی در سطح استان به مراجع قضایی معرفی شدند.

رحمتی در خصوص آزمون از ناز‌ل‌های و جایگاه‌های سوخت پمپ بنزین گفت: نازل‌های سوخت به لحاظ کمی و کیفی مشکلی ندارند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ جایگاه سی‌.ان.جی در استان وجود دارد که ۲۸ مورد فعال است افزود: ۱۰ جایگاه تاییدیه استاندارد دارند از بقیه واحدها بازرسی می‌شود و آنهایی که عدم انطباق بحرانی دارند قطع گاز می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تولید مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد