Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:25:30 GMT

شاهین‌دژ قهرمان فوتسال بانوان آذربایجان‌غربی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۰۶۶۴

شاهین‌دژ قهرمان فوتسال بانوان آذربایجان‌غربی شد

میثم بشارتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات فوتسال بانوان آذربایجان‌غربی با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی به میزبانی ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات، تیم فوتسال بانوان شاهین‌دژ عنوان قهرمانی را به دست آورد و تیم‌های هیات فوتسال بوکان و شهدای سیلوانای ارومیه نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان شاهین‌دژ اظهار داشت: با قهرمانی تیم بانوان این شهرستان، این تیم به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

سال گذشته این رقابت ها به علت شیوع کرونا برگزار نشد؛ در آخرین دوره این مسابقات تیم بانوان بوکان موفق به کسب قهرمانی آذربایجان‌غربی شده بود.

آذربایجان‌غربی طی سال‌های اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن‌سازی در رده های نوجوانان و جوانان در فوتسال کشور بوده است. 

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال شاهین دژ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال شاهین دژ آذربایجان غربی شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی آماده سازی تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه دختران ایران استان قزوین در حال برگزاری است.

این اردو از ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد.

تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران با ترکیب هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادگار، سما زارعی و زهرا بهرامی در بخش انفرادی و زینب عبدلی به همراه وحیده آقایی در بخش دو نفره با هدایت ابریشم ارجمندخواه، کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مسابقات فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا از ۲۷ اردیبهشت در ازبکستان برگزار می‌شود.

????وحید رشوند

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • تیم فوتسال کیان سپهر بوانات قهرمان جام رمضان یزد