Web Analytics Made Easy - Statcounter

«چارقدی پر از ماهی گلی» به قلم معصومه هوشمند با مجموعه روایت‌هایی از مادران شهدا توسط «سوره مهر» به تازگی منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - این کتاب در برگیرنده ۹ روایت از ۱۰ مادر شهید از خطه هرمزگان است. مجموعه‌ای که به همت معصومه هوشمند و با همراهی دفتر مطالعات فرهنگ و مطالعات پایداری این استان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چارقدی پر از ماهی گلی» در قالب روایت‌هایی از خاطرات این مادران به شهیدان موسی کاتبی، علی اکرامی، فرزاد مسافری، محمدرضا یزدی یحیی‌آبادی، عبدالرضا مجیدی، رضا و حسین رایکا، اسحاق اسطحی، غلام شاه‌ذاکری‌قشمی و علیرضا آرمات پرداخته است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

گفتن از حس‌و‌حال و لحظه‌هایی که هر کدام از این مادران در طول جنگ تجربه کرده‌اند تا شنیدن خبر شهادت فرزندشان محوریت اصلی هر کدام از این روایت‌ها محسوب می‌شود. به گفته هوشمند، نویسنده این مجموعه، «چارقدی پر از ماهی گلی» نتیجه آشنایی او با اعظم پشت‌مشهدی، کارشناس مسوول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان است و بخش عمده‌ای از مصاحبه‌ها زیر نظر و توسط او انجام شده است.

این کتاب در نوبت اول چاپ در ۱۲۵۰ نسخه با ۲۱۲ صفحه منتشر و راهی بازار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوره مهر اخبار ادبیات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سوره مهر اخبار ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • انواع مرغ ماهی خوار در ایران + بررسی خصوصیات آن ها
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون