Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به نرخ 26.537 هزار تومان رسید.

به گزارش برنا، قیمت فروش دلار آمریکا امروز  دوشنبه 26 مهرماه در صرافی‌ ملی (بر اساس قیمت میانگین موزون نرخ بازار ارز بانک مرکزی) با کاهش 50 تومانی به 26.537 تومان اعلام شد. قیمت خرید دلار نیز در صرافی ملی به نرخ 26.011 تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت فروش یورو به 30.433 تومان رسید و قیمت خرید یورو نیز 29.831 تومان اعلام شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دلار ارز ایران یورو ارز ایران بانک مرکزی دلار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد

تودیبو به مدافعی ارزشمند و مطمئن تبدیل شده است.

ژان کلر تودیبو مدافع ۲۴ ساله و فرانسوی نیس که مورد توجه باشگاه های بزرگی چون منچستریونایتد قرار گرفته است، در صورت دریافت پیشنهادی مناسب از این باشگاه جدا می شود. 

به نقل از فابریتزیو رومانو؛ باشگاه هایی از لیگ برتر انگلیس از جمله منچستریونایتد به جذب ژان کلر تودیبو علاقه دارند. نیس این مدافع ملی پوش را غیرقابل فروش نمی داند اما برای‌ فروش او حداقل ۴۰ میلیون یورو می خواهد. تودیبو در تابستان ۲۰۲۱ با مبلغ ۸.۵ میلیون یورو از بارسلونا به نیس پیوست و طی سالیان اخیر پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا یک کانال سقوط کرد
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳