Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:12:39 GMT

زمان آزادی اسرای فلسطینی نزدیک است

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۱۴۲۷

زمان آزادی اسرای فلسطینی نزدیک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در دهمین سالروز توافق تبادل اسرای «وفاء الاحرار» تصویری منتشر کرد و در زیر آن خطاب به اسرای فلسطینی نوشت: زمان آزادی شما نزدیک است.

سند «وفاء الاحرار» در واقع تبادل بیش از هزار اسیر فلسطینی با «گلعاد شالیت» یک نظامی صهیونیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز خلیل الحیه، از رهبران جنبش حماس و رئیس دفتر روابط عربی و اسلامی این جنبش در گفتگو با شبکه تلویزیونی الأقصی، با هشدار نسبت به رفتار اشغالگران در قبال اسرای فلسطینی و برخورد آنها با اسرایی که اعتصاب غذا کرده اند، گفت: زندانیان صهیونیست درصورتی یک بار دیگر نور را خواهند دید که اسرای ما آزادی را ببینند.

وی ادامه داد: ما در سالروز دهمین توافق هستیم و به اسرایمان می گوییم که ما با شماییم و شما را در رویارویی با رفتار اشغالگران و نقض حقوقی که در حق شما انجام می دهند، رها نخواهیم کرد.

کد خبر 5330372

منبع: مهر

کلیدواژه: گردانهای قسام فلسطین رژیم صهیونیستی گلعاد شالیت ایالات متحده امریکا عراق لبنان افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه سوریه طالبان انتخابات عراق ایران فلسطین عربستان سعودی بیروت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

مخالفان و معترضان به سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز را هم در خیابان‌های فلسطین اشغالی به ویژه در تل‌آویو علیه وی شعار می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، در دویستمین روز از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) خانواده اسرای صهیونیست و شمار زیادی از معترضین به سیاست‌های نتانیاهو و اعضای ائتلافش با دستانی خونین در میدان پیما در تل‌آویو تجمع کردند.

به گزارش این رسانه‌ها شماری از اعضای خانواده اسرای صهیونیست به همراه ده‌ها نفر از معترضین صبح امروز سه شنبه در این میدان تجمع کرده و دستان خود را به که رنگ قرمز آغشته شده است را به نشان دستان خونی رهبران رژیم صهیونیستی به معرض نمایش  گذاشتند.

این افراد بار دیگر اعلام کردند از کابینه اسرائیل می‌خواهند تا اسرای موجود در غزه را زنده بازگرداند نه اینکه آنها آنان را در تابوت تحویل بگیرند.

در همین راستا ستاد برگزاری اعتراضات در شهر حیفا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، 200 روز از بزرگترین فاجعه‌ای که اسرائیل در تاریخ خود دیده است می‌گذرد، 200 روز است که همه ما قادر به نفس کشیدن نیستیم، از اینرو جایی برای گرامی داشت و جشن گرفتن این مناسبت وجود ندارد، پس امشب گرد هم آمده و خواهان آزادی فوری اسرا خواهیم شد.

لازم به ذکر است دیروز خیابان های اطراف محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه شاهد یکی از بزرگترین تجمع های اعتراض آمیز بود که در آن معترضین با ایجاد آتش سوزی در خیابان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های وی ابراز داشتند.

آمار وحشتناک از 200 روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزهروز200 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به شهر اشغالی «عکا»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی