Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، سومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور که مسابقات مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان است، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۰ به میزبانی سه استان و در ۶ مکان ورزشی در سراسر کشور برگزار می شود.

فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظر دارد مسابقات رشته های ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور را در دو مرحله برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول مسابقات، در دهه فجر ۱۴۰۰ با همکاری وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ملی با عنوان «المپیاد استعدادهای برتر» در ۶ رشته ورزشی تکواندو، جودو، ووشو، دوومیدانی، شنا و شطرنج برگزار می‌شود. مرحله دوم مسابقات نیز که برگزاری آن صرفاً بر عهده فدراسیون ورزش دانش آموزی است، تابستان ۱۴۰۱ در سایر رشته های ورزشی مدنظر قرار می گیرد.

 برنامه مسابقات سایر رشته های ورزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که مرحله کشوری آن تابستان ۱۴۰۱ برگزار می شود، در بخشنامه جداگانه‌ای متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها مدارس مسابقات استعدادهای برتر ورزشی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مسابقات استعدادهای برتر ورزشی وزارت آموزش و پرورش مدارس مسابقات استعدادهای برتر ورزشی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان استعدادهای برتر برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: دانش آموزان پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای رشته فرش و نیز دانشجویان رشته‌های فرش دستباف می‌توانند تا با مراجعه به اداره کل و یا تماس با ۰۹۱۱۲۷۰۵۲۴۷ برای شرکت در این المپیاد آمادگی خود را اعلام کنند.

درویشعلی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور ۱۷ اردیبهشت در چهار گرایش بافت، طراحی، مرمت و رنگرزی در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد انگیزه، افزایش مهارت‌ها، شناسایی هنرجویان مستعد و ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان از جمله اهداف برگزاری این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد