Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش میدان امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته پدیده امسال با پیراهن استقلال به میدان خواهد رفت. این بازیکن برای پیوستن به باشگاه استقلال ۳ چک به باشگاه پدیده داد که هر ۳ چک قرار بود توسط این بازیکن پاس شود اما هر دو برگشت خورده است.

چک اول برای تاریخ ۲۵ شهریور و چک دوم برای ۲۵ مهر ماه بود که هر دو برگشت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ چک بعدی هنوز نرسیده است، این در حالی است که در توافق امین قاسمی نژاد با باشگاه پدیده برای جدایی ذکر شده در صورتی که چک های این بازیکن پاس نشود باشگاه پدیده جلوی بازی وی برای تیم جدیدش را خواهد گرفت.

 

قرار است باشگاه استقلال تا پیش از بازی روز چهارشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کند اما هنوز تکلیف رقم رضایتنامه مهاجم استقلال مشخص نیست.

 

تیم فوتبال استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر به مصاف هوادار تهران می رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال استقلال امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست