Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در همایش یاوران انصار و سپهر فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مرکز پشتیبانی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری را معرفی کرده‌ایم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا به طور کامل اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مبتکر و بنیانگذار سامانه سپهر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش است، ادامه داد: یک سامانه خوب و عظیمی را  به وجود آوردند و انسانهایی را به کارگیری کردند که بهترین آدمها هستند؛ کسانی که خودشان زمانی فرمانده لشکر بودند.

سرتیپ حیدری اضافه کرد: فرمانده کل ارتش روی این موضوع که باید صدای پرسنل به گوش فرماندهان برسد، حساس است و با ایجاد سامانه سپهر روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی با یادآوری اینکه قرارگاه انصار ارتش این رسالت را دارد تا به سراغ کارکنان برود و مشکلات آنان را مرتفع کند، افزود: در بازدیدهای فرمانده کل ارتش از یگان‌های آجا مسوولان همواره در قرارگاه انصار حضور دارند تا مشکلات کارکنان را شناسایی و برطرف کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرمانده کل ارتش نگاه جامع الاطرافی دارند و هیچ موضوعی از نگاه او پنهان نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه سامانه سپهر و قرارگاه انصار را در نیروی زمینی بر اساس یک ساختار مشخص ایجاد کردیم، گفت: برای این موضوعات یک ستاد تدارک دیدیم و به صورت متناظر در یگان‌های مستقل نزاجا نیز این سامانهها را ایجاد کردیم و فرمانده هر یگان، در واقع فرمانده قرارگاه انصار هم هست.

سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: انسان دو ویژگی دارد، اول اینکه می‌خواهد دیده شود و دوم آنکه می‌خواهد شنیده شود. فطرت انسان می‌خواهد دردهای خود را به زبان بیاورد به همین دلیل ایجاد سامانه سپهر برای شنیده شدن مشکلات کارکنان ایجاد شد تا برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که درب اتاق فرماندهان یگان‌ها باید برای حل مشکلات نیروها بروی کارکنان باز باشد، اضافه کرد: ما به فرماندهان مناطق تکلیف کرده‌ایم تا هر ماه قرارگاه انصار را در یگان‌های تحت امر تشکیل دهند و گزارش بازدیدها را برای فرمانده نیرو ارسال کنند تا مشکلات آنان حل شود.

وی خدمت به کارکنان را تکلیف دانست و عنوان کرد: سامانه سپهر نزاجا ۲۴ ساعته فعال است و با به کارگیری روانشناسان با تجربه آماده پاسخگویی به کارکنان نیرو است.

سرتیپ حیدری ادامه داد: بر اساس اعلام فرمانده کل ارتش، نیروی زمینی این افتخار را داشته است که به ۹۰ درصد تماس‌های گرفته شده با سامانه سپهر پاسخ داده است. ما بهترین کارکنان را در اختیار داریم بنابراین باید تمام تلاش خودمان را برای برطرف کردن مشکلات آنان انجام دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه فرماندهان باید هم در نقش فرماندهی و هم در نقش یک پدر انجام وظیفه کنند، تاکید کرد: نگاه یک فرمانده به یگان تحت امرش باید مانند نگاهش به خانه و خانواده خودش باشد.

وی درباره خدمات این نیرو به بیماران صعب العلاج عنوان کرد: سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح در سال‌های اخیر خدمات بسیار خوبی انجام داده و امروز این وظیفه ما است که از خدمات و امتیازات این سازمان در جهت ارائه خدمت به کارکنان یگان ها بهره‌برداری کنیم.

سرتیپ حیدری تاکید کرد: امروز با راه‌اندازی سامانه‌های سپهر و قرارگاه انصار ما این انتظار را داریم تا همه کارکنان هم خوب دیده شوند و هم خوب شنیده شوند و مشکلات آنان به بهترین وجه ممکن مرتفع شود.

برچسب‌ها کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده نیروی زمینی ارتش فرمانده کل ارتش قرارگاه انصار فرمانده نیرو سامانه سپهر سرتیپ حیدری مشکلات آنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ۲۹ فروردین روز ارتش و نیروی زمینی ، با حضور سید ابراهیم رئیسی ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی، امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی و امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش آغاز شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896177

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • خط و نشان فرماندهان بلندپایه نظامی چند روز بعد از حمله به اسرائیل /قدرت نمایی پهپادی، توپخانه ای و زرهی ارتش
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • چه تجهیزات نظامی در مراسم روز ارتش به نمایش درآمد؟
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • رژه روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد