Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به خدمات حقوقی این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت در ۶ ماه نخست امسال، گفت: معاضدت حقوقی به مددجویان و خدمت‌رسانی در این بخش به خانواده‌های تحت حمایت به‌منظور احقاق حقوق جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با حقوق قانونی خود از اقدامات کمیته امداد استان زنجان  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بابیان اینکه خدمات حقوقی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب تنظیم لایحه، دفاعیه، پیگیری پرونده‌های قضایی، ارائه آموزش‌های حقوقی و برگزاری میز خدمت حقوقی انجام می‌شود، افزود:  هزار و ۵۰۵ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۶ ماه نخست امسال ارائه‌ شده است.


صفری بااشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت کانون وکلا و مشاوران حقوقی، بسیج حقوقدانان و مشاوران به‌منظور ارائه خدمات حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت از رویکرد‌ها و اقدامات مهم این نهاد در این بخش است، ادامه داد: در قالب برگزاری ۱۰ مورد میز خدمت حقوقی و استفاده از ظرفیت این تشکل‌ها و وکلای نیکوکار همکار با کمیته امداد استان زنجان ۸۱۰ مورد مشاوره حقوقی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به‌صورت رایگان ارائه‌شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تعداد وکلای نیکوکار همکار با کمیته امداد را  ۸۵ نفر اعلام کرد و افزود: مددجویان تحت حمایت این نهاد از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه و دارای مشکلات حقوقی متعددی هستند به همین منظور وکلا و مشاوران نیکوکار استان زنجان به‌منظور پرداخت زکات علم خود می‌توانند برای معاضدت حقوقی و خدمت‌رسانی به محرومان و احقاق حق آن ها با کمیته امداد همکاری کنند.

او بابیان اینکه ارائه خدمات قضایی و حقوقی رایگان به همراه خدمات آموزشی به مددجویان و سایر نیازمندان جزو برنامه‌های این نهاد است، گفت: خدمات آموزش و آگاه‌سازی حقوقی و مشاوره حقوقی به مددجویان می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد و با همین رویکرد در ۶ماه نخست امسال ۲۵۶ نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب ۹ دوره رده‌های آموزشی از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مددجویان تحت حمایت حقوقی به مددجویان خدمت حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد