Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار کریمیان، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) در دیدار با سازمان‌های مردمی جبهه انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به اهمیت تولیدات فرهنگی در تعمیق و ترویج فرهنگ شهادت گفت: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در شرایط فعلی گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چرا که یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود: الحمدالله استان آماده برگزاری این کنگره ملی است و با همکاری تمامی نهاد‌ها و ارگان‌ها در صدد هستیم کاری بزرگ و در خور نام شهدا در استان صورت بگیرد.

او با تاکید بر تولید آثار فاخر برای اثربخشی و اثرگذاری بیشتر بر آحاد جامعه اظهار کرد: در این زمینه تلاش شده آثار فاخر فرهنگی، دینی و انقلابی تولید شود و از این طریق فرهنگ شهادت به عموم مردم معرفی شود.

او مطرح کرد: هنرمندانی که در عرصه ترویج فرهنگ شهادت کار می‌کنند، بدانند که این مأموریت است از سوی شهیدان و آن‌ها ناظر بر فعالیت‌های شما هستند پس قطعاً این کار بدون ثواب پاداش نخواهد بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار و شهادت شهدا و جانبازان فرهنگ ایثار و شهادت ترویج فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز به روز رسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این کنگره به جهت معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است.

وی افزود: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب در شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی برای اجرا و برنامه ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع رسانی نمایند تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6080528

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود