Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-30@02:01:11 GMT

ذرات معلق ریه تهرانی‌ها را نشانه گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۲۱۶۴

ذرات معلق ریه تهرانی‌ها را نشانه گرفت

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۳ قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است و در برخی ساعات هوای تهران برای همه گروه‌های حساس آلوده خواهد شد.

به گزارش مشرق، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۳ قرار گرفته و هوای تهران در مرز آلودگی است و در برخی ساعات هوای تهران برای همه گروه‌های حساس آلوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: هنگام آلودگی هوا چه میوه‌هایی مصرف کنیم؟

همچنین شاخص کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت گذشته به‌طور میانگین بر روی عدد ۸۸ قرار داشت و کیفیت هوای تهران قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال  ۲ روز هوای پاک، ۱۶۹ روز هوای قابل قبول، ۳۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، پایتخت ۱۵ روز هوای پاک، ۱۴۷ روز هوای قابل قبول،  ۴۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دما برای روز جاری در تهران ۲۵ درجه و کمترین دما منفی ۱۵ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است که نسبت به روزهای قبل دمای هوا به صورت میانگین کاهش یافته است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان دمای هوا ذرات معلق تهران اخبار حوادث روز هوای ناسالم گروه های حساس هوای تهران کیفیت هوا برای همه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۴۹ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط پاک قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۴ روز هوای پاک، ۵ روز هوای قابل قبول، ۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۳ روز هوای پاک، ۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۰ روز هوای بسیار ناسالم و ۰ روز هوای خطرناک داشته است.

کد خبر 6064559

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت «پاک» قرار دارد
  • هوای تهران پاک است
  • کیفیت هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • هوای اصفهان و ۴ شهر مجاور قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد ناسالم است
  • هوای ناسالم سه شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • هوای این شهر در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت
  • هوای خرمشهر در وضعیت بسیار ناسالم
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • وضعیت آلودگی هوای خوزستان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳