Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مهرزاد صفدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۵ هزار و ۵۲ تماس با اورژانس استان برقرار و از این تعداد۴۶ هزار و ۱۷۷ مورد منجر به انجام ماموریت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت هفت هزار و ۵۳۹ ماموریت تصادفی انجام شده است اظهار داشت: امسال اورژانس هوایی لرستان ۱۵۹ سورتی پرواز انجام داده است و در این راستا ۱۶۰ بیمار به بیمارستان های استان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفدری ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا، هفت پایگاه اورژانس زمینی، سه پایگاه شهری و چهار پایگاه جاده ای در استان راه اندازی و برای ساخت و تجهیز هر آمبولانس در هر پایگاه ۱۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: همچنین تاکنون بیش از ۷۰ محل فرود (پد) محلی بالگرد اورژانس در مناطق سخت گذر و هشت پد در بیمارستان های استان راه اندازی شده است.

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور دانشگاه های علوم پزشکی لرستان سازمان اورژانس کشور دانشگاه های علوم پزشکی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد