Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد که "جز هشت باشگاه، باقی باشگاه‌ها یا امروز برای ثبت قرارداد بازیکنانشان به این سازمان مراجعه کردند یا هنوز نیامده‌اند." به گزارش ایسنا، فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد. یکی از مواردی که هر سال برای سازمان لیگ دردسرساز می‌شود، دیر آمدن باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان است؛ موردی که امسال هم تکرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده، مدیر کمیته نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از رفتار باشگاه‌ها برای ثبت قرارداد بازیکنانشان اظهار کرد: متاسفانه ۵۰ درصد تیم‌ها یا امروز (دوشنبه) به سازمان لیگ آمدند یا هنوز نیامده‌اند. ما هر سال با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنیم. نمی‌دانم به این باشگاه‌ها چه بگویم. سال به سال سیستم اتوماسیون اداری ما قوی‌تر می‌شود و باشگاه‌ها می‌توانند مدارکشان را آپلود کنند و فقط باید برای تایید اصالت مدارکشان ۱۰ روز قبل از بازی‌شان به سازمان لیگ مراجعه کنند اما باز هم این کار را نمی‌کنند.

او افزود: بعضی باشگاه‌ها امروز به سازمان لیگ مراجعه کرده‌اند. کجای دنیا به این شکل به مرجع فوتبالشان بی‌احترامی می‌کنند؟ باشگاه‌ها همیشه به فدراسیون و سازمان لیگ ایراد می‌گیرند که حق ما را خوردند، پول ما را ندادند. همیشه انتقادات یک طرفه بوده است. دیگر بهتر از این که سازمان لیگ به فکر باشگاه‌هاست؟

مدیر کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ ادامه داد: شما هر وقت پای صحبت باشگاه‌ها بنشینید از همه چیز می‌نالند و حتی فیفا را زیر سوال می‌برند. پس خودتان چه؟ شما که برای ثبت ۲۰ تا ۲۳ بازیکن و شش، هفت مربی اینطور رفتار می‌کنید، چه انتظاری از فیفا دارید؟ همکاران من آقایان طاهری، تهرانی و عباسی پرونده‌ها را بررسی می کنند. آقایان کرامتی و توکلی هم در بخش IT هستند. این افراد لحظه به لحظه پاسخگوی باشگاه‌ها بودند که مشکلاتشان برطرف شود.

محمودزاده گفت: اصلا فرض کنیم که همکارانم در کمیته نقل و انتقالات، دانشمند، ریاضی‌دان بزرگ و اصلا آلبرت اینشتین باشند! چطور تا فردا مدارک این ۸ باشگاه را تایید کنند؟ غدا نخورند و نخوابند؟ سال به سال سیستم سازمان لیگ پیشرفت کرده اما باشگاه‌ها باز هم از این فرصت استفاده نمی‌کنند.

او در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا با اعلام اسامی باشگاه‌هایی که مدارکشان را زودتر از بقیه تحویل سازمان لیگ دادند، بیان کرد: سپاهان، تراکتور، استقلال، پرسپولیس، نساجی، فولاد، آلومینیوم و فجر سپاسی باشگاه‌هایی بودند که مدارکشان را به موقع تحویل سازمان لیگ دادند. باشگاهی مانند سپاهان یک ماه و یک هفته قبل در سازمان لیگ پرونده تشکیل دادند. از این نظم بالاتر؟ البته فولاد و آلومینیوم هم دیرتر از باقی هشت باشگاهی که اعلام کردم، مدارکشان را ارائه دادند. این دو باشگاه تازه شنبه به سازمان لیگ آمدند.

مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت ثبت قرارداد تراکتوری‌ها توضیح داد: تراکتور مشکل خیلی از طلبکارانش را حل کرده و عملکرد خوبی در این قضیه داشته‌اند. با این حال هنوز مشکل دارند و پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته است. باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور ابتدا به باشگاه، سپس به فدراسیون و در ادامه به ما اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور سازمان ليگ فوتبال فریبرز محمودزاده کمیته نقل و انتقالات مدیر کمیته نقل سازمان لیگ ثبت قرارداد باشگاه ها برای ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

 در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی (جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند