Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ایران بودم وقتی فهمیدم کرانچار فوت کرده است؛ تمام صبح را گریه کردم و سپس به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس را ببینم.

به گزارش ایمنا، دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با رسانه کروات به نام «وچرنجی» درباره عملکرد خوبش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به نظرم مهمترین مساله این است که ما روی جزئیات و کیفیت کار تلاش کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصاً حضورم در ایران به من خیلی کمک کرد. هفت سال در ایران بودم و کاملاً لیگ این کشور را می‌شناختم. می‌دانستم بازیکنان اینجا چه کیفیتی دارند و البته کادر فنی مثل ماریو توت و ملادن زگانیر نیز به من خیلی کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از اینکه هدایت تیم ملی را برعهده گیرم با فدراسیون این کشور در ارتباط نبودم. نه توصیه‌ای کردم و نه ارتباط خاصی داشتم. شاید نزدیک‌ترین آدم به من در این کشور «زلاتکو کرانچار» بود که واقعاً انسان شریفی بود. وقتی در ایران بودم، فهمیدم او فوت کرده است. تمام صبح را گریه کردم و سپس به ورزشگاه رفتم تا بازی پرسپولیس را ببینم. آنجا بود که غمم کاهش پیدا کرد. من وقتی وارد ورزشگاه شدم دیدم تصویر بزرگی از «کرانچار» بر روی سکوها است و باعث شد تا دوباره گریه کنم.

سرمربی تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: برانکو را در قطر دیدم. رفته بودم تا بازی‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کنم که وقتی برانکو فهمید من در اینجا هستم بسیار خوش آمد گفت و پذیرایی خوبی از من کرد. کاری به فوتبال و تاکتیک ندارم، برانکو واقعاً انسان فوق‌العاده‌ای است.

وی درباره لژیونرهای فوتبال ایران و صادق محرمی که در کرواسی مشغول به بازی است گفت: صادق محرمی را وقتی ۱۶ ساله بود، می‌شناختم. من هدایت ملوان را برعهده داشتم و او بازیکن اصلی تیم بود. او توانایی‌های زیادی از خودش به نمایش گذاشت و به یک بازیکن بزرگ بدل شد. صادق حالا در دینامو بازی می‌کند و به خاطر مصدومیت کمی بدشانسی آورد. او هنوز نتوانسته ظرفیت بالای خودش را به نمایش گذارد. اگر این را نشان دهد، می‌بینید که چقدر بازیکن و انسان خوبی است.

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص تفاوت لیگ ایران و کرواسی تصریح کرد: فوتبالیست‌های ایرانی از نظر فنی و بدنی مقاوم هستند که حسادت‌برانگیز است. چیزی که آنها ندارند و باید پیشرفت کنند توانایی تاکتیکی است. آنها هنوز آنقدر خوب نیستند ولی وقتی به بلند مدت نگاه می‌کنم، به نظرم آنها پیشرفت خواهند کرد و سطحشان بسیار بالا خواهد آمد. اروپایی‌ها از نظر تاکتیکی همیشه خوب بودند و حضور بازیکنان ایران در اروپا می‌تواند این روند بهبود تاکتیکی بازیکنان ایران تسریع بخشد.

اسکوچیچ در پایان درباره مردم ایران افزود: بارزترین ویژگی مردم ایران، مهمان‌نوازی آنهاست. در کشورهای اروپایی به دلیل نقص دانش، تصویری اشتباه از ایران ساخته شده است. شما اگر به ایران بیایید متوجه خواهید شد که مردم این کشور چقدر فوق‌العاده هستند و چقدر به ارزش‌های انسانی اهمیت می‌دهند.

منبع: ایرنا کد خبر 529658

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است

آرتتا از تحمیل شکست تاریخی به چلسی خوشحال است و این لحظه را غنیمت می‌شمارد.

طرفداری | آرسنال با برتری شیرین 5-0 مقابل چلسی با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی همچنان در صدر جدول باقی ماند. 

پس از پیروزی مقابل چلسی، توپچی‌ها احتمالا بیشتر از همیشه حسرت شکست دیدار با استون ویلا را خواهند خورد. آرسنال امروز خلاف تجربه قبلی، در ورزشگاه خانگی اجازه خودنمایی به حریفش نداد تا با کسب یک پیروزی بزرگ همچنان به قهرمانی امیدوار باشد. آن‌ها چشم‌انتظار دیدار اورتون - لیورپول و برایتون - منچسترسیتی خواهند ماند تا هفته مهم لیگ برتر تکمیل شود. میکل آرتتا که از پیروزیی شاگردانش شادمان بود، در واکنش اولیه به بازی گفت:

با توجه به تعداد گل‌هایی که به ثمر رساندیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بسیار خوشحال هستم. در مورد کلین‌شیت هم خوشحالم چون ثبات تیم را نشان می‌دهد.

 عملکرد فوق العاده ای بود. فکر می‌کنم به صورت گروهی و انفرادی مقابل یک تیم واقعا خوب که در فرم عالی قرار داشت خیلی خوب عمل کردیم، تیمی که قرار بود ما را به چالش بکشد. فکر می‌کنم خیلی خوب پاسخ دادیم. از همان نیمه اول خیلی روان بازی می‌کردیم، با شجاعت زیادی بازی می‌کردیم و کارها را پیش می‌بردیم. امروز از نتیجه خیلی راضی هستم، برای هواداران ما هم روز عالی‌ای است. بهترین پیروزی ما مقابل چلسی بود؟ تماشای بازی آرسنال لذت‌بخش است. 

پس از پیروزی بزرگ، در رختکن به بازیکنان آرسنال چه گفتید؟

به آن‌ها برای عملکردشان و اینکه امشب هواداران را خوشحال کردند تبریک گفتم. عملکرد فوق العاده‌ای بود. حالا استراحت می‌کنیم و خودمان رو برای بازی با تاتنهام آماده می‌کنیم.

روحیه تیم پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با این برد بهتر می‌شود؟ 

شما فقط باید لحظه را غنیمت بشمارید، و این لحظه زیبا است. اگر برای نه ماه توانستید این کار را انجام دهید، حالا هم می‌توانید. 

در مورد مائوریسیو پوچتینو که لحظات تلخی را در چلسی تجربه می‌کند. 

در مورد تمام چیزهایی که مائوریسیو پوچتینو پشت سر گذاشته و در حال انجام دادن است، با او احساس همدری می‌کنم. من هم در جایگاه او بوده‌ام. فکر می‌کنم او کار خوبی انجام می‌دهد. وقتی در هفت بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کردم، آن‌ها سزاوار برد در هر بازی بودند. وقتی درباره همدردی و کسی که دوستش دارم و تحسین می‌کنم صحبت می‌کنم، مطمئنا بهترین‌ها را برای او می‌خواهم.

در مورد مارتین اودگارد؟ 

 ما قبول کرده بودیم که مارتین استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در آرسنال رشد کند. متقاعد شده بودیم که او می‌تواند چیز خاصی به آرسنال اضافه کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم