Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سید مرتضی بختیاری امروز (۲۶ مهرماه) در حاشیه مراسم تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۷۳۰ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: کمیته امداد بر اساس وظایف و مأموریت‌های خود حمایتهایی را از دانشجویان و دانش‌آموزان تحت پوشش انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: ۵۰ هزار دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند علاوه بر اینکه ۶ هزار نخبه تحت حمایت این نهاد قرار گرفته اند که دانش‌آموزان در کنکور شرکت کرده و نتایج خوبی را کسب کردند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های حضوری و غیرحضوری برای دانشجویان در کنکور ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد در کنکور شرکت کردند که رتبه‌های خوبی را کسب کردند به طوری که ۸ نفر رتبه زیر ۱۰۰ و ۱۰۰ نفر رتبه زیر ۵۰۰ را کسب کردند که از این تعداد ۶۱ خانم و ۳۹ نفر مرد بودند که تعداد قابل توجهی از این افراد از داشتن نعمت پدر محروم بودند.

بختیاری در پاسخ به این پرسش که طی شش ماهه دوم سالجاری از خانواده‌های تحت پوشش امداد در قالب بسته‌های معیشتی، حمایتی خواهد شد یا خیر گفت: بنابر اعلام آیت‌الله رئیسی، اولویت واکسیناسیون هموطنان بوده که اتفاقات خوبی در این خصوص رقم خورده است و بنابر اعلام رئیس جمهور اولویت بعدی تنظیم بازار و مسائل اقتصای خواهد بود که قاعدتاً خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش نیز از این مسئله بهره خواهند برد.

وی گفت: البته دستورالعملی با امضای آقای رئیسی تهیه و تنظیم شده به طوری‌که در بودجه سال ۱۴۰۱ برنامه ویژه‌ای از سوی دولت برای حمایت از محرومان تهیه و تدوین خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرتضی بختیاری کمیته امداد محرومان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ قائم مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در مراسم تکریم ابوالقاسم صادقی رئیس قبلی و معارفه محمد جواد شفیعی رئیس جدید کمیته امداد اردستان گفت: برای ۸۳۷ مددجوی استان مسکن تهیه شده است که با توجه به تعداد بالای مددجویان بدون مسکن سهم استان کم بوده است.
نبی اله دادی با بیان اینکه ۲۴۰۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۴۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد اردستان هستند، افزود: محدودیتی برای حمایت از افراد نیازمند وجود ندارد و هر خانواده‌ای که تا دهک ۳ باشد می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرد.
وی ادامه داد:با تفاهمی که با بسیج سازندگی سپاه صورته گرفته برای مددجویان مستأجر مسکن احداث می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در شهرستان اردستان ۲۰۰ مددجو مستاجر هستند گفت: کمیته امداد آمادگی دارد تا زمین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و این افراد صاحب مسکن شوند.
اله دادی اضافه کرد: سال گذشته ۱۷۰ نفر در شهرستان اردستان آموزش دیدند که ۱۰۸ درصد تعهد صورت گرفته محقق شده است.
وی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به شهرستان اردستان هم اشاره کرد و افزود: توانستیم ۹۰ درصد این تسهیلات را جذب کنیم.

دیگر خبرها

  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • بهادری جهرمی: رشد و زایش خانواده ربوکاپ آزاد را در هجدهمین دوره شاهد هستیم
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اهتمام ویژه دستگاه‌ها در تحقق شعار سال
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند