Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه بررسی درخواست های سازمان های مردم نهاد جوانان خراسان جنوبی برای اخذ پروانه فعالیت با حضور معاونت مشارکت های اجتماعی استانداری برگزار شد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی ؛ جلسه بررسی درخواست های سازمان های مردم نهاد جوانان برای اخذ پروانه فعالیت با حضور شریفی معاون مشارکت های اجتماعی استانداری، مهدی قناد معاون امور جوانان،فاطمه شکوهیان رئیس گروه مشارکت های اجتماعی جوانان در محل دفتر معاونت امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قناد ، معاون امور جوانان اداره کل ضمن عرض تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و تشکر از همراهی استانداری و دفتر مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در تشکیل جلسات شورای حمایت و توسعه و اعطای پروانه فعالیت به تشکل های جوانان در راستای تفاهم نامه ابلاغی ،گزارشی از اقدامات سازمان های مردم نهاد جوانان و حوزه مشارکت ها در حوزه های مختلف اشاره و عنوان کرد: تا کنون تعداد 22 سازمان مردم نهاد جوانان در شورای توسعه و حمایت از تشکل های اجتماعی مصوب شده که از این تعداد 17 تشکل موفق به اخذ شناسه گردیده اند و برای مدت شش سال با امضای استاندار پروانه فعالیت دریافت کرده اند.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد با تعامل سازنده ای که با استانداری برقرار شده است امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی سازمان های مردم نهاد و ارتقا جایگاه آنها در جامعه باشیم.

مژگان شریفی، معاون امور مشارکت های اجتماعی استانداری ضمن تشکر از همکاران حوزه جوانان اداره کل از روند ترسیم شده در عملیاتی کردن تفاهم نامه مشترک وزارت کشور با وزارت ورزش و جوانان برای صدور پروانه فعالیت برای سازمان های مردم نهاد با امضای استاندار معزز، ابراز خرسندی کرد .

در این جلسه تعداد 8 درخواست و پرونده سازمان های مردم نهاد جوانان به شرح ذیل مورد بررسی قرار گرفت :

سمن تلاشگران خلاق کویر، شمیم اندیشه و معرفت، سفیران نشاط گستر خاوران ، سفیران سلامت صبح کویر ، پیشگامان کارآفرین خاوران ، آوای کارآفرین جوان، حامیان یادمان های ماندگار، آسمان آبی رنگ زندگی.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شناسه ملی سازمان های مردم نهاد جوانان مشارکت های اجتماعی پروانه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی