Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرعامل مخابرات استان ایلام گفت: راه اندازی و ارتقاء نسل سوم 3G، علت اختلال در خطوط همراه روستای «لرینی» در سیروان بود که مرتفع شد.

«حشمت‌اله اسدی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به علت انجام تغییرات سخت افزاری و نصب دکل‌های تقویت آنتن‌دهی در سایت‌های تلفن همراه جهت ارتقاء کیفیت، شبکه ارتباطی خطوط همراه اول و اینترنت سایت «مله ماران» روستای لرینی که طی چند روزگذشته با اختلال مواجه شده بود با تلاش کارشناسان حوزه سیار این مشکل مرتفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام ادامه داد: با نصب و ارتقاء این سایت از 2G به 3G برای کیفیت بخشی به سرویس دهی خطوط همراه اول شاهد بالا رفتن سرعت اینترنت همراه و آنتن دهی خطوط تلفن همراه در این روستا خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: این مهم در راستای افزایش کیفیت و افزایش دسترسی مشترکین اپراتور همراه اول به تماس و دیتای مطلوب و با کیفیت همراه اول انجام گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ایلام دکل مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند

وزیر ارتباطات گفت: اولویت اپراتورها باید توسعه شبکه باشد و اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز_ بیست‌ونهم فروردین _ درخصوص فروش سهام دیجی کالا به همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من درباره واگذاری دیجی کالا به همراه اول تصمیم گیرنده نیستم.

زارع‌پور افزود: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد؛ اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: من نه خریدارم نه فروشنده که بخواهم آن (خرید دیجی‌کالا از سوی همراه اول) را تأیید یا تکذیب کنم.

کد خبر 745495

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • اگر اپراتورها پولی دارند خرج توسعه شبکه کنند
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی