Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته به ایران بازگشت تا خود را آماده دیدار با فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که بعد از شکست ۳ بر صفر برابر الهلال مسئولیت این باخت را بر عهده گرفته بود، امروز دوشنبه بار دیگر با انتشار پیامی به حمایت از بازیکنانش پرداخت و وعده داد «به زودی» پاسخگوی این نتیجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام یحیی گل محمدی آمده است:

«بار دیگر از هواداران عزیز و همه پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرده و تاکید می‌کنم مسئولیت باخت بر عهده بنده است. این ناکامی علل مختلف و متعدد داشته که شرح آن مفصل است. فقط باید اشاره کنم که بازیکنان تیم که در این سال‌ها تاریخ سازی کرده و معادلات فوتبالی را با همت و تلاش خود بهم زدند، در این هفته‌ها سخت تلاش کردند و اکنون به شدت ناراحتند.

بزودی مفصل با هواداران عزیز و اصحاب رسانه سخن گفته و پاسخگو خواهیم بود. تلاش می‌کنیم از ناکامی درس گرفته و به شرطی موفق می‌شویم که از تهدید فرصت بسازیم. می‌دانیم در این فوتبال برای دبل هت تریک قهرمانی کارمان بسیار سخت‌تر از قبل خواهد بود اما ما برای جبران و شادی دل هواداران دوباره دست روی زانوهای خود گذاشته و با توکل به خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش مضاعف برنده خواهیم شد. ضمن عذرخواهی وظیفه دانستیم از هواداران، کارشناسان و رسانه‌هایی که از دیشب تاکنون حمایت کرده‌اند تقدیر و تشکر کنیم. این زیبایی‌ها و معرفت را به خاطر می‌سپاریم. دعا کنید شرمنده‌تان نشویم. ما می‌جنگیم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، در هفته بیست و چهارم با سه گل مقابل پرسپولیس شکست خورد تا با ۱۶ امتیاز در رتبه شانزدهم باقی بماند.

پیام پارسا درباره دیدار با پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: همه می‌دانیم پرسپولیس تیم بزرگی است و الان هم در کورس قهرمانی حضور دارد. این تیم با تمام قوا به آبادان آمده بود تا امتیاز بگیرد و فکر می‌کنم ما سرحالی و کیفیت بازی با سپاهان را نداشتیم و همان اول بازی غافلگیر شدیم. با این گل، شرایط بازی برایمان پیچیده شد و هر چه جلو رفتیم تا بالاتر بازی کنیم و به پرسپولیس فشار بیاوریم، تیم حریف از مهره‌هایش استفاده کرد و توانست به ما ضربه بزند.

او با تاکید بر اینکه نفت با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین شده بود، ادامه داد: ما با توجه به نتایج اخیری که در آبادان گرفته بودیم، صد درصد برای سه امتیاز وارد زمین شده بودیم. اینکه یک ساعت قبل از بازی، ۷۰-۸۰ استادیوم پر شده بود، ما را شگفت‌زده کرد و به ما انرژی مضاعفی داد، اما متأسفانه بازی آنطور که می‌خواستیم، پیش نرفت و گل زودهنگامی که خوردیم باعث شد روند بازی تغییر کند و شرمنده هواداران شویم.

گلر نفتی‌ها در پاسخ به اینکه آیا فکر می‌کند روی گل‌های دریافتی تیمش مقصر بوده است، گفت: همانطور که وقتی یک تیم گل می‌زند، همه تیم از عقب بازی‌سازی می‌کنند تا توپ به جلو برسد و تبدیل به گل شود، زمانی هم که یک تیم گل می‌خورد، همه تیم مقصر هستند. طبیعتا من به‌عنوان دروازه‌بان دوست ندارم گل بخورم و تمام توانم را در زمین می‌گذارم، اما هفت متر دروازه است و ما می‌توانیم چند توپ را دفع کنیم. فکر می‌کنم گل‌هایی که خوردیم، برای هر گلری توپ‌های مشکلی بود.

پارسا در واکنش به انتقاد شدید کمالوند از عملکرد تیمش عنوان کرد: آقا فراز ۳۰ سال است در فوتبال کار می‌کند و ما سعی می‌کنیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم. هر صحبتی که ایشان در کنفرانس انجام می‌دهد، قطعا به صلاح تیم و در مسیر رشد تیم است و ما سعی می‌کنیم از تجربیات‌شان استفاده کنیم. تنها کاری که در حال حاضر ما بازیکنان می‌توانیم انجام بدهیم این است که تلاش‌مان را دو برابر کنیم تا بتوانیم برای تیم مثمرثمر باشیم.

او که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مورد انتقاد مستقیم کمالوند قرار گرفته بود، در پاسخ به اینکه آیا پس از بازی صحبتی با سرمربی تیمش داشته است، گفت: صحبتی نداشتیم اما همانطور که گفتم ایشان به‌عنوان نفر اول تیم که مسئولیت اصلی را دارند، هر چیزی می‌گویند فقط و فقط در راستای پیشرفت تیم است و ما هم سعی می‌کنیم از ایشان استفاده کنیم. همانطور که گفتم صحبتی با ایشان نداشتم، اما تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که تلاشم را دو برابر کنم تا به تیمم کمک کنم.

دروازه‌بان صنعت نفت در خصوص شرایط سخت این تیم در جدول اظهار داشت: همانطور که آقای کمالوند گفتند ما تا دقیقه ۹۰ بازی با تراکتور می‌جنگیم. پارسال کارمان از این سخت‌تر بود و ۸ امتیاز با مس کرمان فاصله داشتیم اما بعد از بازی برابر گل‌گهر توانستیم با سه امتیاز بیشتر، بالای این تیم قرار بگیریم. هیچ ناامیدی در تیم نیست. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم و تا لحظه آخر‌ می‌جنگیم. تمام هدف‌مان این است که تیم حفظ شود تا دل مردم آبادان را شاد کنیم.

او با اشاره به ترک استادیوم توسط هواداران در اواسط مسابقه گفت: من پس از بازی صحنه‌ای از دقیقه ۷۰ مسابقه را دیدم که هواداران ورزشگاه را ترک کردند؛ این اتفاق خیلی برای ما سنگین است و قول می‌دهیم همه تلاش‌مان را بکنیم و صد درصد توان‌مان را بگذاریم تا دیگر هیچوقت این اتفاق در آبادان رخ ندهد‌. اینکه هواداران وسط بازی استادیوم را ترک کنند، خیلی بد است؛ ما به آنها حق می‌دهیم و امیدواریم با عملکردمان بتوانیم جواب این لطف‌شان را که یک ساعت قبل از بازی به ورزشگاه آمدند، بدهیم و تیم را حفظ کنیم.

پارسا در پایان در مورد دیدار آینده صنعت نفت مقابل هوادار عنوان کرد: تا بازی با هوادار ۱۰ روز فرصت داریم و سعی می‌کنیم از لحاظ ذهنی ریکاوری کنیم. فکر می‌کنم اتفاقات مثبتی در آن بازی بیفتد. هوادار تیم خوب و قابل احترامی است اما ما هر روز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با آمادگی کامل وارد این بازی شویم و با کسب سه امتیاز از این شرایط خارج شویم.

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • عذرخواهی دروازه‌بان معروف از هواداران الاتحاد
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض