Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  یک نانوا در روستای حاجی آباد اراک با نصب یک اطلاعیه با این مضمون" بدلیل ندادن سهمیه آرد به افغانی‌ها جهت پخت نان از طرف شورای آرد و نان تا اطلاع ثانوی از نان فروشی به افغانی‌ها معذوریم؛ شورا و دهیاری روستای حاجی آباد"به اتباع بیگانه نان نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بختیاری فرماندار اراک در پی خبری شدن این موضوع از برخورد قاطع با اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی این نانوا در روستای حاجی آباد اراک خبر داد.

بختیاری گفت: روز شنبه گذشته یک نانوان در روستای حاجی آباد اراک در اقدامی با نصب یک اطلاعیه به بهانه کمبود سهمیه آرد اعلام کرده بود که به اتباع بیگانه نان داده نمی‌شود.

او اضافه کرد: پس از اطلاع از این ماجرا دهیار و صاحب نانوایی احضار و کمتر از دو ساعت اطلاعیه برداشته شد و پرونده دهیار و شورای شهر به دادستانی و شورای حل اختلاف معرفی شدند.

فرماندار اراک اقدام غیر قانونی دهیار و شورای روستا را محکوم کرد گفت: بحث کمبود سهمیه آرد مطرح نبوده و شورای آرد و نان هم در جریان این اقدام قرار نگرفته و این اقدام خودسر و بدون هماهنگی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نانوایی متخلف شهرستان اراک روستای حاجی آباد حاجی آباد اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دانیال اسماعیلی فر پس از دعوت نشدن به تیم ملی؛ آدم ها نان بازوی خود را نمی خورند! + عکس

لیست تیم ملی ایران برای انجام دو بازی با ترکمنستان اعلام شد که در آن نام دانیال اسماعیلی فر به چشم نمی خورد...

طرفداری | دانیال اسماعیلی فر به دعوت نشدن خود به اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

شب گذشته و پس از پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، لیست تیم ملی ایران برای فیفادی اعلام شد. 

در این لیست نام دانیال اسماعیلی فر به چشم نمی خورد و دفاع راست پرسپولیس با انتشار یک پست اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • واکنش دانیال اسماعیلی فر پس از دعوت نشدن به تیم ملی؛ آدم ها نان بازوی خود را نمی خورند! + عکس
  • واگذاری زمین به ۲۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در حاجی آباد
  • راه اندازی شبکه‌های انتخابات اقدام جهادی رسانه بود
  • آمادگی دستگاه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی
  • واکنش معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی/ مقایسه تصاویر هوایی سال ۸۴ و۹۰ نشان می‌داد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده!
  • پیشرفت ۷۰ درصدی آموزشگاه روستای میر‌آباد اشنویه
  • کشت هزار نهال در رحمت آباد ریگان
  • دهیار جدید علیصدر هنوز منتظر صدور حکم ابلاغ است
  • هشدارِ توقف خودروها در ورودی روستای عزیزکندی هشترود
  • معرفی رئیس جدید بسیج هنرمندان