Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای نخستین بار در ورزشگاه آرارات برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت یک روزه ساعت 12 امروز (دوشنبه) در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد. این نخستین تمرین آبی‌پوشان در این ورزشگاه بود. 

* فرهاد مجیدی در ابتدای تمرین، دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* بازیکنان استقلال پس از گرم کردن به مرور یک تاکتیک تیمی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را فوتبال درون تیمی تشکیل می‌داد و مجیدی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد بازیکنان در این بخش داشت.

* مهدی مهدی‌پور که در جریان بازی تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان مصدوم شده بود، امروز اختصاصی تمرین کرد. به نظر می‌رسد این بازیکن در دیدار با هوادار غایب آبی‌پوشان باشد.

به گزارش تسنیم، استقلال چهارشنبه هفته جاری در هفته اول بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار خواهد رفت.

اعلام زمان نشست خبری مجیدی و عنایتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز در فاصله ٢۴ ساعت تا دیدار برابر ترکمنستان، در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق آباد به تمرین پرداختند.

این تمرین از ساعت ١٩ به وقت محلی آغاز شد.

در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین خبرنگاران و عکاسان ترکمنستانی حضور داشتند و با کنجکاوی و دقت تمرین تیم ایران را به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا پوشش خبری می‌دادند.

حضور سردار آزمون در تمرین و پیاده‌روی این بازیکن در کنار علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی نیز برای رسانه‌های ترکمنستانی جالب توجه بود.

سرپرست فدراسیون فوتبال ترکمنستان نیز در ورزشگاه عشق‌آباد حضور داشت و برای دقایقی در کنار مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی ایران به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • تیم ملی ایران در عشق آباد تمرین کرد
  • آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ذره‌بین خبرنگاران حریف (عکس)
  • برگزاری تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد/آزمون پیاده روی کرد