Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن منصوری استاندار تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران که در سالن جلسات استانداری تهران، در حال برگزاری است، گفت: اصرار من مبنی بر برگزاری جلسه به دلیل اهمیت موضوع بود و یکی از جلسات مهم، ضروری و مستمر جلسه ستاد مقابله با کرونا است.

وی افزود: امروز در کنار وظایف ذاتی استانداری، چند مسئله فوری وجود دارد که یکی از آن‌ها مقابله با کرونا است و مبنای ما نظر کارشناسی متخصصان و سنجش ابعاد مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کرونا، خسارت معنوی کرونا به ما بود و به طور مثال در برگزاری نماز جمعه در تهران و مناسبات مختلف دچار خدشه شدیم که البته خط قرمز ما صحت و سلامت مردم است.

منصوری با بیان اینکه با تصمیم ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه تهران از هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: رهبری انقلاب امروز مراسمات را با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌کنند و کوچکترین سوژه‌ای به دست دشمنان نمی‌دهند. به اعتقاد ما متدینین بیشترین درصد رعایت پروتکل‌ها را اجرا می‌کنند و بایستی با شاخص یکسان در خصوص برگزاری مراسمات و تجمعات مختلف تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان، ادامه داد: اصل بر برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تهران با رعایت پروتکل‌ها و بدون راهپیمایی است که بایستی تصمیم نهایی توسط ستاد ملی کرونا اخذ شود که برنامه به صورت غیر راهپیمایی و یا به صورت خودرویی انجام شود.

استاندار تهران در پایان با بیان اینکه همچنان بر اصل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید می‌کنیم، گفت: امروز درباره برگزاری این مراسم‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و اگر شرایط به نحو غیرمنتظره تغییر کرد اعلام می‌شود. جزئیات رعایت پروتکل‌ها نیز ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران سلامت خط قرمز محسن منصوری نماز جمعه تهران مقابله با کرونا رعایت پروتکل ها استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد