Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۴۸ میلیون و 956 هزار و 693 دوز اول و 25 میلیون و 156 هزار و 987 دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به 74 میلیون و 113 هزار و 680 دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و 470 هزار و 158 دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و 844 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، 1804 مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و 796 هزار و 659 تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به 124 هزار و 256 تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و 333 هزار و 304 تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین 4693 تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۴ میلیون و 115 هزار و 587 آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پُر شدن کامل تالاب هشیلان به دنبال بارش‌های اخیر

محمدحسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های خوب چند وقت اخیر، گفت : خوشبختانه این بارش‌ها منجر به پُر شدن کامل تالاب هشیلان شده و اکنون اطراف جزایر تالاب به طور کامل آب دارد.

وی دبی کنونی سراب سبزعلی به عنوان منبع اصلی تامین آب تالاب هشیلان را حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد که نسبت به ماه‌های گذشته مناسب است و یادآور شد: البته سنوات گذشته در چنین ایامی دبی این سراب حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه بود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از حدود ۴۰ روز قبل بخشی از آب رودخانه رازآور نیز به تالاب هشیلان هدایت و باعث بهبود شرایط این تالاب شد، عنوان کرد: مقرر شد تامین آب هشیلان از رازآور تا پایان فروردین باشد، اما در تلاشیم که این روند ادامه پیدا کند، زیرا هرچقدر تامین آب بیشتری صورت بگیرد، خشک شدن تالاب در فصل گرما به تعویق خواهد افتاد.

فلاحتی معتقد است با وجود شرایط بسیار خوبی که در حال حاضر تالاب هشیلان دارد باز هم امکان خشک شدن آن در فصل گرما هست، زیرا با اوج گرفتن فعالیت‌های کشاورزی و آبیاری مزارع اطراف، اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی حاشیه تالاب رخ می‌دهد و بر وضعیت هشیلان اثر خواهد گذاشت.

وی درباره وضعیت سایر سراب‌های کرمانشاه نیز خاطرنشان کرد: سراب نیلوفر نیز در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و دبی آن مناسب است.

رئیس اداره محیط زیست کرمانشاه تنها سرابی که هم اکنون چندان احیاء نشده را سراب «یاوری» دانست و عنوان کرد: در تلاشیم آب رودخانه رازآور را به این سراب نیز هدایت کنیم.

فلاحتی با بیان اینکه با اقداماتی که صورت گرفته آب تا نزدیکی سراب یاوری رسیده، گفت: برای انتقال کامل آب به سراب نیازمند دو تا سه دستگاه موتور پمپ هستیم که در تلاشیم از طریق رایزنی با سایر دستگاه‌ها موتور پمپ‌های لازم را تهیه کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • دومین گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان در روزهای اخیر/ امیرعبداللهیان: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران
  • پُر شدن کامل تالاب هشیلان به دنبال بارش‌های اخیر