Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@22:40:02 GMT

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۶۱۴

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «رسول جلیلی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه صنعتی شریف» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه صنعتی شریف» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)،نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه «تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت» با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش¬برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر محمود فتوحی» رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر رسول جلیلی (زاده ۱۳۴۰ در اقلید) استاد دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی است که در دانشگاه دیویس کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان استاد مدعو حضور داشته است. وی همچنین سوابق دیگری چون معاون صنایع امور اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، عضو هیئت مؤسس و رئیس هیئت مدیره شرکت امن افزار گستر شریف و عضو گروه نرم‌افزار صنایع پیشرفته وزارت صنعت و معدن را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی دانشگاه صنعتی شریف ربیع الاول مجید عشقی طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین ولی الله سیف احمد عراقچی دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

 با حکم شهردار تهران عصر امروز -۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳- امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد