Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:47:27 GMT

سرقت مسلحانه طلافروشی در مرودشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۷۲۷

سرقت مسلحانه طلافروشی در مرودشت

فرمانده انتظامی استان فارس با تائید خبر سرقت مسلحانه طلافروشی، به خبرنگاران گفت: این سرقت مسلحانه خوشبختانه به دلیل سرعت عمل مردم و پلیس، ناکام ماند و سارقان نیز دستگیر شدند.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، سردار رهام‌بخش حبیبی توضیح داد: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند ۲ سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار ۲ همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور "شیراز-اصفهان" شناسایی و دستگیر شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۲ قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائی ۴  سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس می باشند.

این مقام انتظامی هشدار داد: مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که پلیس با همکاری دستگاه قضا به آنها اجازه نخواهند داد که آسایش و آرامش مردم را سلب کنند.

گفتنی است در این خصوص ۳ نفر از کسبه محل به دلیل تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی از سوی سارقان مجروح و سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و سردار حبیبی به همراه جمعی از معاونان جهت عیادت و پیگیری مراحل درمان به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه حال هر ۳ نفر خوب است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سرقت مسلحانه طلافروشی سرقت مسلحانه ناکام سرقت ناکام افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد نگهبان روز چهارشنبه افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات و محتویات خودور‌های پارک شده در محدوده خیابان نواب صفوی مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی متهم را در حال بازکردن در صندوق عقب یک دستگاه خودرو سواری پراید مشاهده و قبل از فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهم ۳۳ ساله به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌های پارک شده در خیابان‌های خلوت هسته مرکزی شهر مشهد برای تامین هزینه‌های مواد مخدر اعتراف کرد.

نگهبان افزود: اموال کشف شده ۱۱ مالباخته شناسایی شد و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

وی از شهروندان خواست تا اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی اتومبیل خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد