Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید زهره ای به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ورزش و جوانان لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ بنا به پیشنهاد حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان و طی حکمی از طرف سرهنگ  صارمیان مسول بسیج ادارات استان لرستان ، مجید زهره ای به عنوان  فرمانده پایگاه مقاومت مالک اشتر اداره کل ورزش و جوانان لرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برپایه این خبر ؛ جلسه تودیع ومعارفه در سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان لرستان برگزارشد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این حشمت الله امان الهی از سال ۱۳۹۰ تا کنون دراین سمت بود که که به علت مشغله کاری درراستای خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر به جامعه بسیج  این سمت را به واگذار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایگاه مقاومت ورزش وجوانان تودیع ومعارفه کل ورزش و جوانان لرستان اداره کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، قهرمانی تیم پترو پالایش کنگان در مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان بندر دیّر رقم خورد.

این مسابقات با حضور ۹ تیم در دو گروه به مدت یک هفته در زمین والیبال ساحلی بندر دیّر برگزار شد که در شب آخر این مسابقات که با حضور نماینده مجلس و ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان دیّر و اعضای شورا برگزار شد.

در دیدار پایانی تیم پترو پالایش کنگان متشکل از احسان بحرینی و علی دشتی بازیکنان دیری خود با غلبه بر تیم ساحلی دیّر قهرمان این مسابقات شد.

تیم خلیج‌فارس دیّر مقام سوم را کسب کرد.

کد خبر 6083850

دیگر خبرها

  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس
  • «کنگان» قهرمان رقابت‌های والیبال ساحلی «دیر» شد
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر
  • حملات حزب الله لبنان به چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی