Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:02:45 GMT

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۴۸۷۳

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: در پی وصول ۲ مورد شکایت مبنی بر اینکه خانمی با سوء استفاده از اعتماد شاکیان اقدام به کلاهبرداری به روش وعده اعطای وام قرض الحسنه کرده، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی عامل کلاهبرداری‌ها شدند.

او ادامه داد: در یک اقدام غافلگیرانه، کارآگاهان این کلاهبردار حرفه‌ای را در مخفیگاهش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند.

او با اشاره به اینکه متهم در مواجه با مستندات و ادله کافی پلیسی به ۲ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد، ادامه داد: متهم بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!

به دنبال مشاجره لفظی زن و مرد جوان، زن جوان با ضربات چاقو در یکی از خیابان‌های محله گاندی به قتل رسید؛ تحقیقات گسترده برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز یکشنبه بیست و ششم فروردین‌ ماه، صدای مشاجره شدید زن و مرد جوانی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش شد.

به دنبال اعلام این خبر، ماموران کلانتری 103 گاندی، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و  کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زن 37 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف 20 ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مرد جوانی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

قتل مرموز پیرمرد هنگام پیاده‌روی در پاسداران

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت، این 2 نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به دلایل نامشخصی با یکدیگر مشاجره‌ شدیدی داشتند و مرد جوان به صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جرائم‌جنایی تهران، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت جهت دستگیری متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران 
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند