Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@16:31:22 GMT

«فاکس کان» در کنار مونتاژ آیفون خودروی برقی تولید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۵۷۲۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 58 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، قرار است رونمایی از این خودروهای برقی طی چند ساعت آینده انجام شود. بر اساس ویدئویی که با هدف معرفی خودروهای مذکور منتشر شده، سدان مشکی تولیدی فاکس کان دارای چراغ‌های باریکی است که در عرض خودرو و در جلو و عقب آن کشیده شده‌اند. در طراحی این خودرو از تولیدات شرکت‌هایی مانند فراری الهام گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکس کان در شهریور ماه از خرید کارخانه شرکت نوپای ارداستون موتورز در اوهایو با پرداخت ۲۳۰ میلیون دلار خبر داده بود و از همان زمان گمانه زنی‌ها در مورد برنامه ریزی فاکس کان برای تولید خودروهای برقی افزایش یافته بود.

قرار است این شرکت تایوانی طیف گسترده‌ای از خودروهای برقی را تولید کند، اما هنوز در این مورد جزئیات فنی فراوانی منتشر نشده است. فاکس کان همچنین در حال همکاری با شرکت فیسکر یک شرکت نوپای دیگر در حوزه تولید خودروهای برقی است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ به تولید محصولاتی منجر شود.

کد خبر 5330319

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی تایوان صنعت خودروسازی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی فیس بوک شبکه ملی اطلاعات فناوری فضایی عیسی زارع پور تحقیقات علمی صندوق نوآوری و شکوفایی حکمرانی فضای مجازی فناوری نانو نوآوری ایستگاه فضایی بین المللی خودروهای برقی فاکس کان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!

به گزارش همشهری‌آنلاین، این اتفاق در شرایطی رخ داده که در زمان حمله موشکی و پهبادی ایران به سرزمین‌های اشغالی، بازارهای جهانی تعطیل بود و تحلیل‌گران می‌گویند با فروکش کردن تنش، بازارهای جهانی از جمله نفت ساعت آرامی را در نخستین ساعت آغاز هفته جاری سپرده می‌کنند. تحلیلگران مؤسسه سیتی ریسرچ می‌گویند با توجه به تداوم تنش‌ها در سه ماه دوم سال جاری میلادی انتظار می‌رود قیمت‌ها در بازه ۸۵ تا ۹۰ دلار برای هر بشکه باشند و برطرف شدن تنش‌ها می‌تواند به کاهش شدید قیمت‌ها به بازه ۷۰ یا ۸۰ دلار برای هر بشکه منجر شود.

بازگشت به خودروی بنزینی!

یورونیوز گزارش داده که با بازگشت مصرف کنندگان به خودروهای بنزینی، فروش خودروهای الکتریکی فولکس واگن در سه ماه اول سال میلادی در اروپا تقریباً یک چهارم کاهش یافته است. این در حالی است که پارلمان اروپا ، قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی از سال ۲۰۳۵ را به تصویب رساند. اما مجمع جهانی اقتصاد می‌گوید: فروش خودروهای برقی در اروپا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل هزینه بالا و کمبود زیرساخت‌ برای شارژ این خودروها، کاهش یافته و هزینه‌ بالا این خودروها یکی از بزرگترین موانع بر سر راه خریداران است.

کره گرفتار تورم چسبنده

نرخ تورم کره جنوبی در ماه فوریه به بالای ۳ درصد رسید و نشان می‌دهد که این کشور ممکن است با تورم چسبنده‌تر از حد انتظار مواجه شود. وی سانگ موک ،وزیر دارایی می‌گوید: دولت وضعیت تورم اخیر را جدی می‌گیرد و تمام تلاش خود را برای کاهش تورم به سطح ۲ درصد به کار خواهد گرفت. مقامات بانک مرکزی این کشور انتظار داشتند که نرخ تورم به محدوده ۲ درصد برسد اما به دلیل افزایش هزینه مواد غذایی و انرژی اکنون شهروندان این کشور با شوک تورم ۳ درصد مواجه شده‌اند. با این حال دولت سئول قول داده که برای مهار تورم تلاش خواهد کرد.

حال بد غول بانکی آمریکا

سیتی گروپ، یکی از بزرگترین بانک‌های آمریکا، در سه ماهه اول ۲۷ درصد کاهش درآمد را ثبت کرد که برای سهامداران بانک یک خبر بد به شمار می‌رود. این بانک سرمایه‌گذاری چندملیتی و شرکت خدمات مالی در ماه ژانویه تا ماه مارس ۳.۳۷ میلیارد دلار درآمد خالص ثبت کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶.۷ درصد کاهش داشت. خبرها حکایت از آن دارد که درآمد این غول بانکی چندملیتی آمریکایی، در بازه زمانی ۳ ماه نخست سال جاری میلادی ۱.۶ درصد افت کرده و به ۲۱ میلیارد دلار رسیده است.

کد خبر 844948 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خودروی برقی قیمت نفت و گاز کره جنوبی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • ضعف ایران در کاربرد خودروهای برقی با وجود تولید محصولات با کیفیت و ارزان توسط دانش‌بنیان‌ها
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • ۸ هزار خودروی وارداتی تحویل مردم شد
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • شترگاوپلنگ به بازار خودروی ایران رسید | نیسان ترا ۲.۹ میلیارد تومان