Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید هدف‌شان بهبود رتبه تیم نسبت به پارسال است.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پدیده در هفته نخست لیگ بیست و یکم اظهار کرد: باعث افتخار است که نخستین کنفرانس مطبوعاتی قبل بازی را در جوار امام رضا و شهر مشهد برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این باعث شود که لیگ خوبی داشته باشیم و از هفته اول تا آخر با کیفیت عالی فنی و بدون حاشیه عمل کنیم.

او درباره شرایط تیمش گفت: ما جزو چهار، پنج تیمی بودیم که دیر شروع کردیم و سه، چهار بازیکن تاثیرگذارمان جدا شدند. با آمدن بنده و مدیریت جدید، سعی کردیم نفراتمان را حفظ کنیم و بازیکنان مورد نیازمان را اعلام کردیم. الحمدالله ۷۰، ۸۰ درصد از بازیکنانی که در بازار بودند را جذب کنیم. باز اعتقاد دارم که اگر زودتر شروع می‌کردیم بهتر از این بود. من از هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که سعی و تلاششان را برای جمع کردن تیم کردند. خدا را شکر تمرینات خوبی با این بازیکنان داشتیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: اولین بازی همیشه سخت است چون کادر فنی از شیوه و شکل بازی تیم‌ها خبر ندارند. به همین دلیل کار برای کادر فنی سخت است. ما برای بازی فردا آماده هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌ای زیبا و خوب انجام دهیم.

خطیبی در ادامه درباره پدیده بیان کرد: پدیده یکی از تیم‌هایی است که همیشه جزو هفت، هشت تیم برتر ایران بوده است. شاید نوسان داشته ولی همیشه فوتبال خوبی انجام می‌دهد. نه آن‌ها از ما و نه ما از آن‌ها شناخت داریم و فردا هر کس از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده بازی است.

او درباره هدف‌گذاری آلومینیوم توضیح داد: الحمدالله کسانی که در مجموعه آلومینیوم هستند برنامه بلند مدت دارند. به همین دلیل با برنامه کار می‌کنیم. ما برنامه‌ای دو ساله و بعد از آن سه ساله داریم. ما برنامه دو ساله را از یک ماه و نیم پیش استارت زدیم. سعی می‌کنیم با طرح باشگاه جلو برویم. سعی این است که امسال بهتر از پارسال نتیجه بگیریم و رتبه تک‌رقمی کسب کنیم. قطعا تصور دارم که مجموعه ما به هدفش می‌رسد.

سرمربی آلومینیوم در پایان گفت: خیلی دوست داشتم دوباره به اراک برگردم چون خاطرات خوبی از اینجا داشتم و دارم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند و دوست داشتم خاطرات زیبایی که داشتیم را دوباره زنده کنیم. قصد ما خوشحال کردن مردم اراک است و ان‌شاءالله خدا به ما کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رسول خطیبی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تيم فوتبال پديده مشهد استانی ورزشی سرمربی آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: داوران برای رقبای ما آسان پنالتی می‌گیرند و برای ما سخت. - اخبار ورزشی -

مجید علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل سپاهان در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: دربی  اصفهان، بازی خوب و پایاپایی بود و بازی را خیلی خوب شروع کردیم. بازی را طبق روندی که آقای ربیعی گفته بود رو به جلو بردیم؛ نظرم اعلام پنالتی، شرایط را برای ما کمی سخت کرد. در صورتی که فکر نکنم پنالتی آنچنانی بود. تصمیم داور برای اعلام پنالتی کمی سختگیرانه بود. مشابه همین اتفاق در بازی استقلال خوزستان و شمس آذر برای ما افتاد اما پنالتی گرفته نشد.

بازیکن ذوب‌آهن راجع‌ به موقعیت‌های گلزنی از دست رفته تیمش، عنوان کرد: اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. در 5-4 مسابقه اخیر خیلی خوب بازی کردیم، اما نتایج دلخواه ما نبود. از نظر موقعیت کمی بدشانس بودیم. داوران برای رقبای ما آسان پنالتی می‌گیرند اما برای ما سخت. امیدواریم همین شرایط را حفظ کنیم تا روند نتایج را تغییر دهیم.

علیاری در پاسخ به این سؤال که بعد از استعفای محمد ربیعی شرایط سبزپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: من قبلاً هم شاگرد ایشان بودم. با حضور محمد ربیعی شرایط‌مان رو به پیشرفت است؛ اما به دلیل مصدومیت چند بازیکن، دست سرمربی روی نیمکت خیلی بسته است و ما مثل سپاهان بازیکن آنچنانی که بخواهیم تعویض کنیم؛ اما ما خوب کار می‌کنیم و تلاش‌مان ادامه می‌دهیم، ان‌شاءالله نتایج هم برای ما برمی‌گردد. نمی‌شود که همیشه بدشانس باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • علیاری: برای حریفان ذوب‌آهن آسان پنالتی می‌گیرند
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد