Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در مراسم تقدیم پیام تسلیت محمد قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به خانواده مرحوم ابوالفضل فخرالاسلام جانباز و فعال رسانه‌ای و سیاسی استان مرکزی که بر اثر حادثه تصادف جان به جان‌آفرین تقدیم کرد، اظهار کرد: مرحوم فخرالاسلام از نیروی ارزشی و متعهدی بود که اخلاق حسنه و حسن رفتار وی برای همیشه در خاطرات اصحاب فرهنگ و هنر استان ب یادگار باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دغدغه همیشگی مرحوم فخرالاسلام ارتقای وضعیت استان و حل و فصل مسائل و مشکلات بود که واقعاً باید قدر چنین نیروهای دلسوز و دغدغه‌مند را تا زمانی که زنده هستند دانست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه وجود فعالان فرهنگی همچون فخرالاسلام که عمری را در راه انقلاب مجاهدت کردند و در عرصه فرهنگ و هنر استان نیز دستی بر آتش داشتند نعمتی ارزشمند محسوب می‌شود، ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر استان به وجود نیروهای فرهنگی همچون وی افتخار می‌کند.

دانشی از برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم فخرالاسلام به همراه تجلیل از سال‌ها فعالیت وی در حوزه چاپ و انتشار کتاب و مقالات متعدد خبر داد.

 

در این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اراک، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و جمعی از فعالان سیاسی و اصحاب رسانه استان حضور داشتند پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه مدیریت امور مجلس و استان‌ها تقدیم فرزند ارشد فخرالاسلام شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قالیباف پیام تسلیت قالیباف ابوالفضل فخرالاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم

آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم گفت: جا دارد از تلاش‌ها و اقدامات در شهرداری و شورای اسلامی شهر باوجود اختلاف سلایقی که هست، تشکر و قدردانی کنیم، آنچه در مدیریت شهری اهمیت دارد راه و رسم تعامل، همدلی و همراهی برای خدمت هر چه بیشتر به مردم است. البته نقد‌هایی وجود دارد، لذا باید ارزیابی جامع داشته باشیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و ساز‌های جدید افزود: شهر قم باید به عنوان الگوی شهرسازی معماری اسلامی و ایرانی در کشور مطرح شود و این در سایه یک کار و همت جمعی و خرد نخبگانی فنی و علمی میسر خواهد شد.

امام جمعه قم گفت: سبک شهرسازی و معماری روی فرهنگ و آداب هر منطقه‌ای اثر می‌گذارد، شهر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام باید در این سبک معماری اسلامی در کشور پیشتاز باشد و این در سایه یک مهندسی و معماری قوی همراه با روح سرشار معنوی و اندیشه معرفتی و اسلامی صورت خواهد پذیرفت، اما در حال حاضر این خلاء وجود دارد و چنین اراده قوی در ساخت و ساز‌های جدید وجود ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به فرهنگ و پیوست فرهنگی نهاد‌ها و سازمان‌ها اشاره و بیان کرد: هر دستگاه و نهادی که ارتباط و تعامل بیشتری با مردم و آحاد جامعه دارد باید دارای یک پیوست فرهنگی و معرفتی باشد؛ اگر خدمت توأم با فرهنگ و اخلاق همراه باشد، ارزش بیشتری دارد.

آیت الله اعرافی، رودخانه قم را نَفَس شهر توصیف و تصریح کرد: بستر رودخانه را باز بگذارید. هسته مرکزی شهر یعنی حرم، بازار، فیضیه و مسجد اعظم تاریخچه قم و اهالی قم است، مدیریت شهری علی رغم تمام تلاش‌هایی که داشته نسبت به تسهیل رفت وآمد زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (ع) در هسته مرکزی شهر، کاری از پیش نبرده و شیوه را اصلاح نکرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه عنوان کرد: امروز تردد طلاب و اساتید به مدارس علمیه و به ویژه مدرسه فیضیه در هسته مرکزی شهر سه راه بازار، شیخان، حرم مطهر، مدرسه فیضیه با دشواری‌های همراه است، زائران دسترسی مناسبی به اطراف حرم و محیط پیرامونی آن ندارد که ان شاءالله به این نکته توجه شود.

در ابتدای این نشست، محرری، صابری، ملایی از اعضای شورای شهر قم نکاتی را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم