Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@00:29:56 GMT

هشدار مهم به فروشندگان لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۱۰۲

هشدار مهم به فروشندگان لوازم خانگی

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که افزایش قیمت لوازم خانگی، بدون مجوز وزارتخانه بوده و غیرقانونی است. پیش‌تر رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفته بود شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت‌ها می‌خواهند پنج درصد محصولات خود را گران کنند و در روز‌های اخیر هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی شرکت‌ها منتشر شده، اما دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی دیروز گفت که طی دو ماه گذشته درخواستی برای افزایش قیمت به این انجمن ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس و با توجه به اظهارات امروز یکی از معاونان وزارت صمت، به نظر می‌رسد افزایش قیمت لوازم خانگی خودسرانه بوده است.

در این رابطه کیوان گردان، مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، در یک برنامه تلویزیونی گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در سال جاری افزایش قیمت نداشتند. بعد از دستور وزیر صمت درباره بررسی افزایش قیمت در بازار لوازم خانگی، بسیاری از شرکت‌ها را بررسی کردیم. خیلی از شرکت‌ها افزایش قیمت نداشتند.

اما به گفته وی برخی شرکت‌ها افزایش قیمت چهار تا پنج درصدی داشته اند که تذکر لازم به آن‌ها داده شد.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در ادامه تاکید کرد که هرگونه افزایش قیمت در سطح عرضه لوازم خانگی، قبل از بررسی کارشناسی از سوی وزارت صمت و صدور اجازه برای افزایش قیمت، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد که وزارت صمت هنوز هیچ اجازه‌ای برای افزایش قیمت صادر نکرده و افزایش قیمت‌های اعمال شده در حال حاضر غیرقانونی است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: درخواستی فلزی لوازم خانگی تولیدکنندگان لوازم خانگی لوازم خانگی افزایش قیمت وزارت صمت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744028

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • قیمت طلا امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه