Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:29:24 GMT

سپاه در خدمت رسانی نگاه سیاسی و قومی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۶۱۱۵

سپاه در خدمت رسانی نگاه سیاسی و قومی ندارد

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز دوشنبه در آیین آبرسانی به روستاهای محروم شرق استان کرمان افزود: امروز با دستور فرمانده کل سپاه، این نیرو در سراسر کشور با خدمات دهی، خود را ملجا و جان پناه مردم می داند و در حوزه خدمات رسانی نگاه قومی، سیاسی و مذهبی ندارد، بلکه نگاهش به دین، اهل بیت (ع)، امامین انقلاب، عاشورا و انسانیت است و این نیز تواند یک الگو برای سیستم اداره کشور ما در نظام الهی و ولایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به ۲۶ مهرماه سالروز شهادت شهید شوشتری و دیگر فرماندهان سپاه پاسداران به دست اشرار افزود: دل همه ما از آن روز درد دارد، اما خون انسان های بزرک بارقه ای از امید در ماموریت خدمات سپاه پاسداران در جنوب‌شرق شد که موجب خدمات بی سابقه ای برای مردم شد که به روحشان درود می‌فرستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: خدا راشاکریم به ما توفیق داد تا تحت امر ولی و حجت خدا و تحت امر سلسله مراتب نظام ولایی فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در کنار ماموریت ذاتی خود، ماموریت خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم که عزیزتر از جان و ولی نعمت واقعی ما هستند را در کرمان و شرق این استان انجام دهیم.

وی به بیان اینکه فرمانده کل سپاه پاسداران در حوزه خدمات دهی ۲ ابلاغ فرمودند،تصریح کرد: اول در زمان حوادث غیرمترقبه کسی منتظر ابلاغ فرماندهی کل سپاه نباشد و به به غیر از ۲ قلم ممنوعه مهمات و سلاح، هرچه سپاه دارد متعلق به مردم است و باید در خدمت مردم قرار بگیرد.

سردار معروفی ادامه داد: این برای سیستم مدیریتی امروز خیلی پیام دارد و نیاز است که کشورمان و مسئولان در این چهارچوب قرار بگیرد که برخی اوقات ما در حوادث منتظر دستور، جلسه و غیره می مانیم و این بسیار خسارت به مردم وارد می کند.
وی تاکید کرد: نکته دوم این است که در خدمات دهی به مردم کسی درصدد تشکر از خود نباشد و مردم نباید بجز خدا از کسی تشکر نکنند و این توفیقی است که خدا به ما عطا کرده است.
وی بیان کرد: همچنین فرمانده سپاه پاسداران دستور دادند، بروید بگردید در دورترین نقطه نیازمندترین مردم را پیدا کنید و دست آنها را بگیرید تا آنها زمین نخورند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: مردم، طوایف و عشایر شرق استان کرمان افتخار دارند در زمانی که همه عوامل کفر در انتخابات امسال مصمم بودند مردم به پای صندوق های رای نروند و به انقلاب رای ندهند، بین ۹۲ تا ۹۵ درصد به انقلاب اسلامی رای دادند.
وی افزود: از مردم شهر نرماشیر کسی نبود که در خانه بماند و رای ندهد و مردم اینگونه هستند و ما نوکری آنها را می کنیم که بالاترین افتخار است.
سردار معروفی گفت: مردم نرماشیر هوشمندترین مردم  هستند که پای دین و انقلابشان، پای ارزش ها و امام شان ایستاده اند و ثابت کردند راه شهیدان و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی را انجام می دهند.
وی تاکید کرد: همانطور که دشمن آمریکا  هستیم به مراتب بیشتر  دشمن فقر هستیم و به سمت فقر زدایی و برطرف کردن چهره فقر از جامعه و مردم نجیب کرمان می رویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اولویت های محرومیت زدایی را از ۱۰ ماه قبل آغاز کردیم تصریح کرد: اولویت اول ما رفع مشکل آب و تنش آبی و رساندن آب پایدار به استان کرمان با تشکیل قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بود.
وی ادامه داد: اولویت دوم ما بهداشت بود و تا مشکل تامین آب آشامیدنی ما اصلاح  نشود، بهداشت را نمی توان اصلاح کرد.
سردار معروفی بیان کرد: نکته سوم اشتغال است که طرح های اشتغال نیز در حوزه سپاه، بانک های عامل و کمیته امداد به طوری جدی در دستور کار قرار گرفته است.

سردار معروفی افزود: در بحث تامین مسکن مددجویان و محرومان ساخت و ترمیم و تعمیر در دستور کار بوده و هست.
وی ادامه داد: در بحث ازدواج آسان سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه با کمک کمیته امداد به شهروندان تقدیم کردیم و همچنین در بحث کرونا نزدیک به ۲۶۰ هزار بسته معیشتی به ۶۲ هزار خانواده شناسایی شده توزیع شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: اولویت بعدی ما کار فرهنگی است و یادواره خانگی  ۶ هزار و ۵۰۰ شهید از کارهای عمیقی است که در استان کرمان دنبال می شود.

وی بیان کرد: در قالب طرح مرد میدان حاج قاسم سلیمانی سال گذشته ۳۶ روستا آبرسانی شده و در ۶ ماه اول امسال ۳۵ روستا و امروز به همت جهادگران و خیر محترم آقای ابراهیمی و مسئولان تنش آبی ۶۳ روستا گرفته می شود و ۲۴ روستا در راستای اصلاح پمپاژ آب، آب آشامیدنی آنها پایدار می شود.
سردار معروفی افزود: در هفته بسیج در دومین سالگرد شهید سلیمانی نیز پروژه های آبرسانی ۶۳ روستا به عدد سن شهید عزیز سلیمانی انجام می شود.

وی اظهار داشت: امروز به  مرکزیت روستای نظم آباد و شهرستان نرماشیر ۶۳ طرح آبرسانی شامل ۲۵ روستا در شهرستان نرماشیر، فهرج ۱۲ روستا، جیرفت هفت روستا، بم هفت روستا، ریگان ۶ روستا، رودبار جنوب سه روستا، رفسنجان ۲ روستا، انار یک روستا و در مجموع هفت هزار ۵۷۹ خانوار و ۲۹ هزار ۸۴۵ نفر امروز به سیستم آب شرب با ثبات قرار می گیرند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: آب روستایی را به نهضت قرارگاه آبرسانی واگذار کردیم و آب آشامیدنی از محل انتقال آب خلیج‌فارس به بسیج سازندگی واگذار شده و پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۱۴۰۱ در بحث آب آشامیدنی به نتیجه خوبی در استان کرمان برسیم.

وی افزود؛ باید از بنیاد علوی و بنیاد احسان در بازیابی چهار حلقه چاه و برطرف کردن تنش آبی در ۲۴ روستا با ۱۰ هزار خانوار  تشکر کنیم که کار ارزشمندی بود.

برچسب‌ها کرمان آبرسانی قاسم سلیمانی سردار حسین معروفی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان آبرسانی قاسم سلیمانی کرمان آبرسانی قاسم سلیمانی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سپاه پاسداران قاسم سلیمانی سردار معروفی آب آشامیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست