Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم اراک پیش از دیدار با شهرخودرو در هفته اول لیگ‌برتر گفت:

*جزو ۴ تیمی هستیم که دیر شروع کردیم و ۴-۳ بازیمن مهم ما جدا شدند. با بازگشت من و مدیریت تقریبا جدید، سعی کردیم نفرات حفظ شوند و بازیکنان مناسبی هم به خدمت بگیریم که تقریبا به ۸۰-۷۰ درصد این هدف رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تمرینات خوبی داشتیم و آماده این بازی هستیم، اما همیشه اولین گام سخت است. تیم‌ها در هفته اول شناخت زیادی از هم ندارند و امیدوارم بازی بسیار خوب و جذابی بین ما و شهرخودرو شاهد باشیم.

*شهر خودرو همواره فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و جزو ۸-۷ تیم برتر ایران بوده است. امیدوارم تیمی که بیشتر تلاش کرد و خوب از موقعیت هایش استفاده کرد برنده میدان باشد.

*ما برنامه‌ای ۲ ساله داریم و در قالب آن حرکت می‌کنیم. سال اول می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم و تک رقمی شویم. در سال دوم با مساعدت و برنامه ریزی خوب مدیران باشگاه، انشالله به هدف‌های بزرگتر فکر خواهیم کرد.

*خاطرات خوبی از اراک داشتم و برای ساختن روز‌های خوب و خاطرات ماندگار و شاد کردن مردم خوب اراک به این شهر برگشتم. بیشتر بخوانید: خطیبی: برای نیمه بالای جدول می‌جنگیم/ اول آسیا هستیم، اما امکانات تیم پانزدهم را هم نداریم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این بیانیه آمده است:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.
هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898298

دیگر خبرها

  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • داشتن برنامه عالمانه برای اقتصاد دریامحور ضروری است
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم