Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید این تیم و پدیده در هفته نخست لیگ برتر شناختی از همدیگر ندارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: باعث افتخار است که اولین نشست خبری قبل از بازی را در کنار جوار حرم مطهر امام رضا (ع) و شهر مشهد برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که این مسئله باعث شود، لیگ برتر خوبی داشته باشیم و بازی‌های خوبی از ابتدای فصل تا انتها داشته باشیم که کیفیت فنی بالا باشد و حاشیه‌ای نداشته باشیم.

وی درباره اینکه شرایط آلومینیوم چطور است و چه هدفی را در این فصل دنبال می‌کنند، گفت: ما جزو چهار پنج تیمی بودیم که تمرینات را دیر شروع کردیم و سه چهار بازیکن تأثیرگذار هم جدا شده‌اند. با حضور بنده و هیئت مدیره جدید هم تلاش کردیم نفرات خودمان را حفظ کنیم و برای جذب نفرات جدید نیز لیست دادیم که تا 70 تا 80 درصد نفرات مدنظرمان در بازار را جذب کردیم. شاید اگر زودتر شروع می‌کردیم، شرایط بهتری داشتیم، اما باید از مدیریت باشگاه و هیئت مدیره تشکر کنم که تلاش خود را کردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: با جذب بازیکنان جدید توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. با این حال بازی اول همیشه سخت است، چون کادر فنی تیم‌ها از شرایط حریفان شناختی ندارند و هر بازی سخت خواهد بود. با این حال ما آماده بازی فردا هستیم که بتوانیم یک بازی خوب و زیبا انجام دهیم.

خطیبی درباره شرایط پدیده نیز گفت: پدیده تیمی است که همیشه جزو هفت هشت تیم برتر ایران بوده و نوسان داشته، اما همیشه فوتبال خوبی انجام می‌دهد. ما از آنها شناخت نداریم و آنها هم از ما شناخت ندارند و امیدوارم هر تیمی بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد، برنده بازی باشد.

وی درباره اینکه او توانست فوتبال را در اراک زنده کند و در فصل جاری هدف‌گذاری چیست و دنبال چه رتبه‌ای هستند، اظهار داشت: آنها که در رأس مدیریت هستند، برنامه طولانی مدت دارند و آینده را می‌بینند. ما یک برنامه دو ساله و سه ساله داریم که برنامه دو ساله‌ای که داشتیم را یک ماه و نیم است شروع کردیم و سعی می‌کنیم نسبت به طرحی که باشگاه ریخته، جلو برویم. سعی و تلاش این است کادر فنی و عوامل مجموعه این فصل بهتر از فصل قبل که اولین سال حضور در لیگ بود نتیجه بگیریم و در نیمه بالای جدول باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: برای فصل آینده نیز دنبال شرایط بهتری هستیم. مجموعه‌ای داریم که می‌دانم به هدف‌مان می‌رسیم. من هم خیلی دوست داشتم به اینجا برگردم، چون خاطرات خوبی از اراک دارم و مردم این شهر هم به من لطف دارند و دوست داشتم بار دیگر خاطرات را مرور کنیم و خاطرات بهتری بسازیم و مردم اراک را به لطف خدا خوشحال کنیم و ان‌شاءالله خدا به همه ما کمک کند.

احتمال لغو دیدار پدیده - آلومینیوم/ عقیلی: تعداد بازیکنان ما به حد نصاب نمی‌رسد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پدیده تیم فوتبال آلومینیوم اراک سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: یک دربی بود که با احساسات رو به رو بود و بازی ساده‌ای نبود، یک ثبات را بالاخره از خودمان نشان دادیم. ذوب‌آهن برای اتفاقات از نظر احساسی بر ما برتری داشت؛ به بازیکنان بابت تلاش، کنترل بر بازی و اتفاقاتی که در ۲ بازی اخیر و جو پیرامون داشتند، تبریک می‌گویم. یک بر صفر بازی را بردیم که لیاقت آن را داشتیم.

او ادامه داد: به عنوان یک سازمان حرفه‌ای باید از پس این مشکلات بر بیاییم. باید روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم؛ آرزو می‌کردیم حمایت بیشتری داشته باشیم، اما باز هم باید کارمان را به صورت حرفه‌ای انجام دهیم. به هر حال حتی صورت من موقع ترک زمین مانند بازنده‌ها بود.

مورایس تصریح کرد: از هوادارانی که واقعا حمایت کردند، تشکر می‌کنم. درک می‌کنم شرایط ساده نیست، اما همه چیز قابل تغییر است. وقتی همیشه ببرید افرادی هستند که ضد شما هستند و حمایت نمی‌کنند و به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به برخی شعار‌ها علیه او روی سکو‌ها خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است. نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است. در آینده چرا که نه؟! از نظر من برای بالاآمدن نباید پا روی کسی بگذاریم. با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه قائل باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان: شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!
  • فخرالدینی: وقتی گفتم 6 ماه پولی نگرفته‌ام، زمان حضورم در آلومینیوم را هم حساب کردم
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • فخرالدینی: برخی افراد فقط دنبال حاشیه هستند